Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 5 mnd og veier 10 kg!!! Er 67 cm lang.

Noen med erfaring med store unger som kan berolige meg med å si at det jevner seg ut etter hvert???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok ikke berolige deg men jenta mi er 6 mnd. og 10,7 kilo, 73cm lang. Så du er ihvertfall ikke alene. ;)

Skrevet

oi det var stor flott snuppe. om ikke hs sier noe på vekta er det jo ikke noe å bekymre seg for og så snart hun begynner å krabbe å gå så endrer det seg mye.

jeg har hatt ei som ikke likte mat og syntes det er så flott med de som er gode og runde da slipper man å bekymre seg for om de får i seg det de trenger.

Skrevet

Snuppa mi var 8 kg når hun var 4 md. 5mdnå og kan godt kjenne at hun har lagt godt på seg. Skal på hs til uka og det blir spennede å se hva hun veier nå. Tar det helt med ro ang. vekt og lengde. Det jevner seg ut etterhvert, spes når de blir mer aktive.

Skrevet

Nå er det en stund siden vi har veid og målt, men klumpen vår er akkurat fem mnd og helt sikkert ti kilo. Kanskje mer! Helsesøster sier han følger kurven sin helt perfekt og jeg har ingenting å bekymre meg for! :)

Likevel litt godt å høre at det er fler! :)

Skrevet

Oi ja da var hun stor. Men ja de jevner seg ut etterhvert. Det er hvertfall det som skal skje hvertfall. Gir du mye mat? Startet med fast føde? Det hjelper også å gå ned på melk og gi mer fast, slik som grøt.

Er morsomt å se hvor stor forskjell det er på disse små. Jeg har en som er 9 mnd, og er akkuart passert 9 kg, 71 cm =)

Skrevet

Lilletjukken min blir fire mnd om en uke, han er 63cm og veier 7150 nå. Ganske så stor han også :)

Skrevet

Hva er det dere forer babyen deres med egentlig? :-) Jeg har et liten nurk selv i forhold til deres megababyer, ikke at jeg klager :-)

Skrevet

jada, har hatt en kjempestor gutt hele veien jeg. var vel ti kg rundt 5 mnd ja:) men var nesten 74 cm lang vel og merke.. Var allerede 6 kg på 6 ukers kontroll og 7 kg som to-tre mnd, så har lagt på seg mye hele veien. Men ved 6 mnd og introduksjon av fast føde, samt at han beveger seg mer selv nå, så går han mye mindre opp og det har roet seg masse. Deilig me gode, runde babyer!! :D

Skrevet

Jeg har også en stor baby.

Han er gutt da men på 6 mnd kontroll veide han 10,2

På 8 mnd kontroll var han 11 kg.......og 75 cm lang

Syns det er deilig med store babyer jeg da. Han er ikke tjukk bare stor

Skrevet

Det var jo koselig å kalle de megababyer... hmm...

Min jente er 9.7kg og 6 1/2 mnd, og 71.5 lang. Nettopp begynt med grøt. Men hun veide 5.4 da hun ble født, så hun har vært stor fra starten av, syns ikke hun er tykk. Men har verdens beste myke bollekinn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...