Gå til innhold

Farsdagsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ikke skal gi av disse diplomene, men skal gi gave, hva skal dere gi? Trenger litt idéer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha....her er vi kreative, skal kjøpe han nye boxere, han trenger det. Mulig jeg ser om jeg finner et pappa-krus også. :o)

Skrevet

ikke en dritt. så skuffet over at han ikke husket på den første morsdagen. sikker på at han driter i det dette året også...... , så nei. Denne gangen dropper jeg det også.

Kanskje...........

Skrevet

i år får han stilongs. :)

han har ønska seg dette til jul og ternger det virkelig.

har bestillt, m en drøss andre ting. hvis det ikke kommer fram i tide får han en cd.

i fjor fikk han slips og genser.

året før der.. husker jeg ikke.

Skrevet

når er farsdag egenltig? er bortreist den mnd

Skrevet

Takk for tips, alle sammen. Blir nok en boxer eller et par sokker eller noe da...

LOTP, godt tips, men jeg tenkte gi en liten ting for oppmerksomhetens skyld mest, så det ble for dyrt.

Skrevet

Det siste Pondus albumet =)

Han er en Pondus samler, hehe!!!

Skrevet

Jeg skal lage av de "diplomene" selv jeg. Ta avtrykk av hendene og føttene til lillingen og bruke dem + bilde av de to sammen og få til noe i lettersize tenkte jeg :)

Scrappemammaer kjøper ikke ferdig sånt vettu ;)

---

Ellers vet jeg ikke helt om han skal få en gave i tillegg... Finnes jo mange sånne søte små bøker med sitater i... Men det fikk min da vi fant ut at vi skulle få barn, så jeg vet ikke helt...

Skrevet

ja husker når jeg var liten så kjøpte vi aldri noe. Tegnet en tegning og laget noe annet ved siden av:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...