nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 http://www.margaretha.no/butik/default.asp? her har de noen du kan brodere selv
dumme mamma Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 ja, har sett på dem, masse kjempefine der, men har mange broderi prosjekter på gang som jeg er langtfra ferdig med, så jeg må prøve å lage noe som tar kort tid, ellers blir det ikke ferdig, det vet jeg ;-)
*ale* Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Du får kjøpt sånne lim og monter i filt på div hobbybutikker. De er fine..
dumme mamma Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2007 det hørtes topp ut, vet du hvor man får kjøpt sånne og pris? Er de ferdige eller må man klippe ut og sånn selv?
Mille** Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Den mamma laget til oss er kjempeenkel og veldig fin. Hun har klippet ut div filt som hun har limt på en stor grønn filtduk, sånn at det ble en stor nissemamma med et stort skjørt på. På skjørtet er det 24 lommer. )
*ale* Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Aner ikke hva de koster. Trenger ikke klippe selv så vidt jeg forstod, alt er klart. Følger også med sånne ringer og div pyntesaker... Slikt som selv jeg kan klare , i følge scrappe ekspertvenninna mi...hehe.. Og da er det enkelt
imsdal med julesmak Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 På www.panduro.no finner du en sånn hobbypakke for en adventskalenender i filt, så vidt jeg kan se skal filten bare limes sammen.
dumme mamma Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2007 det høres ut som noe lignende som den mamma laget til meg, bare at hun brukte strie bak. Kanskje jeg kan høre hvordan hun har laget den, om jeg ikke bruker den hun har laget til meg
dumme mamma Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. oktober 2007 ok, da skal jeg ta en tur innom der å se. tusen takk!
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har også brodert, men begynner jo å få litt dårlig tid til 1. desember nå.. Et tips er å knyte 24 små pakker i et tau, og henge det på en passende plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå