nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 vi har bestemt oss for at lille ikke får julekalender i år. hun er 16 mnd i desember, og tror ikke hun forstår noe særlig av det... forventningen og nedtellingen... også blir det mye pakker på julaften ) vi får heller kose oss hele desember med andre ting, og ta julekalenderen til neste år...
*ale* Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Minsten blir to i januar så han må få i år. Og søstra på 6 forventer et vel-...hehe SÅ det blir 48 smågaver som skal kjøpes og pakkes :/ Gruer meg,.. Masse arbeid. Men det er jo verdt det da:)
dumme mamma Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 jenta mi er like gammel som din, hun får kalender i år, men ikke noe store greier, bare en liten pakke hver dag
Mille** Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Jepp, snuppa på 2 år skal ha pakkekalender og snuppa på 9 år ville heller ha pet shop kalender enn pakkekalender. Var litt dyr, men det sparer meg for mye arbeid, dessuten blir det fort dyrt med disse småpakkene, spesielt til ei på 9 år. ;o)
*ale* Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Petshop kalender????????? Hvor?? Hvor?????
Mille** Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg vet ikke, er ikke sikker på at det er det det heter engang, må spørre henne igjen. Venninna hennes som har skilte foreldre skulle få pakkekalender av moren sin og pet shop (?) hos pappan, jenta vår var ikke lite misunnelig nei. Foreslo at vi kunne skille oss vi også da, men det ville hun ikke...hehe.. Ble enig om denne pet shop greia. Skal ut etter middag på lekebutikk, skal se etter den der. )
*ale* Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Rop på meg her inne hvis du finner den:) Hadde væært excellent til min jente:D Og for mammaen...hehehehe.-...
Labbetøs Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Jenta mi er 11 mnd til jul, og hun får kalender. Jeg vil gjerne kunne si at hun har fått kalender hele livet helt siden fødsel. Men hun forstår jo ikke så mye av pakker, og søtsaker får hun ikke, så jeg velger en helt enkelt verson. Scrapbooking er jo morsomt, så jeg lager en hjemmelaget kalender som jeg limer et hjerte i hver rute på. Enkel og grei, men hun har kalender. Mye for min egen julestemnings skyld også.
Mille** Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 Jepp, jeg ble ikke lite glad når hun etter litt betenkningstid valgte den istedenfor pakkekalender. hehe... Skal rope jeg. )
rødhette* Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Nei, det får han ikke, han forstår ikke noe av det likevel. Jeg skal ha kalender selv i stedet, bytte med ei venninne hihi
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 Eldstejenta får LEGO Belville kalender i år. Minstejenta som nå er 6mnd får ingen kalender:-)
ALIICE Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 Skal henge opp kronestykker og femmere på mini sin kalender i år, orker ikke disse smålekene! Han elsker å putte penger på sparebøssa, så jeg tror det blir en suksess=) Han er 2,5 år!
mai mammaen til to Skrevet 27. oktober 2007 #13 Skrevet 27. oktober 2007 snuppa her skal få pakke kalender. skal gi henne en liten ting hver dag. har kjøpt inn noen små dyr og leke mat. så skal hun kanskje få en liten kjeks eller sjokolade.. blir kjekt syns jeg.. hun er 19 mnd i desember..
KariO Skrevet 24. november 2011 #14 Skrevet 24. november 2011 Hei, jeg har funnet alle gode tips til årets kalender på denne siden: www.barnetips.no/julekalender
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. november 2011 #15 Skrevet 24. november 2011 Puslespillkalender! Det er jenta mi veldig fornøyd med, det blir 3. året nå. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå