Gå til innhold

drakk i går jeg:(

klompen-81 ¤over terminr¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk mensen 8 oktober. tok ut spiral tre dager før. og i går var jeg ute for første gang med den nye jobben min. i dag er jeg så fyllasjuk at det er helt sinnsyk... og det er ikke noe god følelse når man kanskje føler seg litt gravid og... gjør det i dag. eg ANGRER sånn på at eg drakk... tenk om eg er gravid då!! når kan eg egentlig ta en g test egentlig? gjør det ikke i dag når jeg er fylla sjuk lissom... tok en test for noen dager siden,den var negativ..Jaja_håper fylle angsten snart er over... flere som lever "normalt" frem til blått kryss?? med det mener eg om dere lever som om dere var gravid eller venter dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sluttet å drikke siden jeg vil bli gravid:o) Har ikke drikki siden april.. Men det er jo noe alle må velge selv..

Det ordner seg sikkert vet du:o)

Skrevet

takk for det :) uff håper jeg er gravid samtidig som jeg ikke gjør det... Gikk no bra med min første fødte da. :)og da var jeg på fest når jeg var gravid_visste ikke om det så klart.... når kan jeg slå positivt ut på g test då???

Skrevet

jeg lever som normalt...dvs viss jeg føler at jeg er gravid drikker jeg meg ikke hinsides rett før ikm da..

men begge de to andre gangene jeg har blitt gravid (og mista) så har jeg vært ganske sikker ca en uke før ikm....

tror ikke det er noen fare...har snakka med MANGE som har drukket fordi de ikke visste at de var gravide og de har fått friske og sunne barn..men seff...dette er jo noe bare du kan føle på...hva som blir riktig for deg...

Skrevet

Hmm.. Når venter du IKM da??

Jeg venter IKM 3 November, og kommer ikke til å teste før 5 elr 6 November om TR ikke kommer..

Du kan jo sikkert teste ett par dager før IKM hvis du ikke klarer å vente:o) Men klarer du å vente ett par dager om mensen uteblir er jo det bare bra:o)

Skrevet

vanskelig å vite når jeg har ikm,pga av at jeg har hatt hormon spiral i 3 år. og ingen skikkelig mens lissom. bare går utifra sånn ca en mnd etter...blir ikke det riktig då?? dvs 8 november

Skrevet

Hmmm. Da veit ikke helt altså..

Skrevet

Gøy da:-)

Skrevet

Den ene ble unnfanget i en god rus og fikk jammen meg enda en også for jeg viste ikke at jeg var gravid. (var ikke planlagt) og den andre fikk med seg ei skikkkelig fyllekule den også, og vi er nok ikke de første:)Den siste var planlagt, og vi brukte nesten to år på å bli gravide så jeg levde som normalt ja.

Skrevet

Jeg kommer også til å leve som normalt frem til en evt. graviditet. Kan ta mange mnd!!! (vs. et par fester i mnd.) Men er selvsagt opp til hver og en. Lykke til!

Skrevet

Min 3uker+6dager gamle spire ble unnfanget under årets største fyllelag... Hadde ikke trodd jeg kom til å bli gravid, men det ble jeg, og jeg tror ikke spiren har lidd noen stor nød av det.... Man sier at det går ca 4 uker før fosteret får næring fra mor, så inntil da kan det ikke være krise. Så legg fra deg angsten og nyt tiden frem til testing!

Skrevet

Hvis du er gravid har sannsynligvis ikke reka festet seg ennå, og da er det mindre kritisk, mener jeg å ha hørt. Ta det med ro du - min førstefødte kom litt overraskende på og hun ble grundig skjenket på mojitos før jeg visste om henne...

Ser du har tatt ut spiral og så fått mensen rett etterpå - var det på det tidspunktet den skulle komme eller henger det sammen med at kroppen reagerer på at spiralen er ute? Jeg tok ut spiralen på torsdag, og har fått "mensen" nå, en uke for tidlig. Litt usikker på om det virkelig er TR eller noe annet tjafs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...