Gå til innhold

Dere som har satt inn hormonspiral!!Se hit litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det vondt å sette den inn?Tok det lang tid?Hvordan var det i ettertid,var det vondt når dere hadde sex?

Hadde derev mensen i det hele tatt etter at den var satt inn?

Skal sette inn på mandag og jeg gruer meg skikkelig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke vondt og sette den inn. Jeg kjente det, men det var over før jeg fikk sukk for meg. Dårlig med sex etterpå pga fraværende seksualbehov:-(

Skrevet

Jeg synes det var skikkelit vondt å sette den inn. Det tok ikke så lang tid, men jeg ble svimmel og måtte legge meg ned. Ikke for å skremme...

Men til gjengjeld kjente jeg ikke noe til den etterpå og var kjempefornøyd med det. Jeg hadde det litt over to år mellom mine to barn, og hadde ikke mensen men heller ikke redusert sexlyst. Faktisk har jeg aldri hatt så bra sexliv som etter at eg fødte mitt første barn (vel og merke snakker vi her KVALITET og ikke KVANTITET!!) :-)

Skrevet

Hei du,

jeg grudde meg innmari til å sette inn hormonspiral - akkurat som du.. Føltes helt feil at noen skulle begynne å "krafse" der nede, syntes jo litt at det var nok etter fødsel.. Men det gikk så fint!!! Det var bare meg som var kjempespent i kroppen. Men det var ikke smertefullt i det hele tatt. Jeg skiftet imidlertid fastlege etter dette, til en litt yngre og oppdatert person. Hun fortalte at hun sjelden, for ikke å si aldri, lenger setter inn hormonspiraler på jenter/kvinner - men heller hormonimplantat i armen. Har du hørt om det? jeg klagde nemlig litt til henne, for partneren min har kjent den stikkende tråden noen ganger under samleie. Så hvis jeg kunne ombestemme meg, hadde jeg definitivt heller satt inn et hormonimplantat. Men hvis du alt har kjøpt den, er det kanskje vanskelig..

uansett - sambo har ikke kjent den i de siste månedene, så jeg synes da det funker veldig bra. Har ikke mensen, bare noen bittepitte små blødninger av og til.. Og JEG har aldri kjent noe til den når vi har sex.

Ikke gru deg, dette går fint;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...