Kamomille Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Her er det stort sett jeg som enten filmer eller tar bilder. Har stort sett alltid kamera liggende framme for å fange opp fine situasjoner med ungene eller mannen. Nå skal vi ha med familiebilder i barnehagen fordi ungene skal lage collage. Resultatet; jeg finner INGEN bilder av meg!!!! Noen steder er jeg selvfølgelig med, men det er stort sett "oversiktsbilder" sammen med mange andre. Finner ikke ett nyere bilde av kun meg:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Er jeg som tar mest bilder.. Tar bilder av den minste situasjon.. Sambo tar også noen bilder, men jeg tar flest..
Mille** Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg tar bilder, de eneste bilder jeg har av bare meg er partybilder og de passer ikke akkurat til sånne formål som du nevner. ;o)
Stratos med 3 barn Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg og svigermor. Finnes aldri et bilde av oss... Må skjerpings til! Liker ikke å bli tatt bilde av, men skulle jeg daue kan det jo være hyggelig for barna med noen minner.......
*ale* Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Samme her.. Eneste bildene av meg er de venninnene tar på fest og ikke alle de egner seg like bra i barnehagesammenheng :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå