Gå til innhold

Under gjennomsnittet på symfysemål.. Bekymret:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må på UL over helga da jeg ligger godt under gjennomsnittet. Er det flere som har opplevd dette og at det alikevel har gått bra. Er litt bekymret for at de vil sette igang fødselen om hun ikke vokser som hun skal.. Er i uke 33 nå. Hun ligger i tillegg med rompa ned, så bare håper hun vil snu seg snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vært på det samme forrige uke, har ikke vokst på ivhertfall 5 uker. Men alt var bare fint, hun er frisk som en loppe, men bare litt liten. Hadde et vekstavvik på 15 %, men det er fortsatt innenfor "normalen" på avvikssiden. Du blir antakeligvis bare fulgt opp med ny Ul dersom alt er ok og det er det sikkert ;o)

Jeg var selv liten som nyfødt og legen mente dette var grunnen og ikke noe annet.

Skrevet

samme her!

SFmålet mitt lå nedenfor det grønne feltet..har vært på noen UL'er og alt er helt flott med lille jenta. tross avvik på 30%!

nå skal det sies at jeg også var liten ved fødsel, så her er det genetisk;)

men de 'opererer' med å gå utifra et gjennomsnitt og det er jo ikke alle som er gjennomsnittsmennesker, men der det er avvik må det kontrolleres. så alt er nok i orden med den lille i din mage også;)

de sjekker bare at alt fungerer som det skal inni magen. at den lille tar til seg næring og at mål og vekt er proporsjonalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...