Nehneh Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Var på Ikea igår og da stressa høytalermannen med " Vi har en kode 99, jeg gjentar vi har en kode 99". Hva i all verden betyr det?
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Kanskje det var fødsel på gang midt i butikken?? Haha... Eller kanskje det var noen som hadde besvimt eller at noen var tatt for nasking. Ingen anelse jeg
Nehneh Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Nei, det er ikke godt å vite. Ble fryktelig nysgjerrig for det hørtes så dramatisk ut. Begynte nesten å lure på om det brant siden han stresset så med det. Er det ingen som har jobbet på Ikea her og vet det?
Erisa* Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 På kjøpesenteret jeg jobba på tidligere hadde vi sånne koder. En var for brannalarmen, en annen var et varsel om at det var tyver som lusket rundt på senteret.
line_n & sara Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 å ja! d har jeg lurt på og!! har hørt det flere ganger, og etter noen minutter, sier de over høytaleren at "kode 99 opphører!" ingen som kjenner noen som jobber på ikea å kan spørre??
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Kode 99 betyr at det er noe som har oppstått og som må sjekkes asap. F.eksempel branntilløp.
Nehneh Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2007 Tusen takk! Da slipper jeg å lure noe mer på hva det var!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå