Mam&Ama Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Kanskje et veldig dumt spørsmål, men er i uke 20 og sambo og jeg har veldig lyst til å finne på noe morsomt sammen idag. Er ganske lei av å sitte hjemme og se på tv om kveldene.. Går det bra å bowle når man er gravid? får hele tiden beskjed av folk rundt meg at jeg ikke skal løfte og bære ting osv.. en bowling kule er jo litt tung.. hvis ikke, noen som har noen tips til noe morro man kan finne på? Bor i oslo så mulighetene er jo mange, men eier ikke fantasi om dagen:p
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Dra på bowling dere!! Ingneting som tilsier at du ikke kan dra på det! Regner med at du ikke velger de tyngste kulene uansett! hehe... Men hvis du har bekkenløsning, så er det ikke så godt med bowling sies det! Men ellers så slå til!!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Det er bare og spille:=) har spilt masse til nå jeg..med venner,jobb turnerinf osc..er i uke 24:=) Men har du problemer med bekkenet skal du hoilde deg langt vekk..Det er i hvertfall det disse ekspertene anbefaler. Etter sist bowling runde ble jeg himla støl...er litt dårlig trent om dagene:=/
Mamma til 2 prinser Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Bare spill bowling. Jeg jobbet i en bowlinghall når jeg gikk med min første, spilte aktivt bowling i en klubb og spilte bowling nesten helt frem til jeg fødte. Hadde nok kunne spille lenger også hadde det ikke vært for bl. Kos deg!
Mam&Ama Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2007 Tusen takk for svar alle sammen:) Da blir det bowling i kveld! hihi =) Har ikke spilt på 7 år da, men skal ta rotta på sambo for det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå