Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 som man kan teste med (og få riktig svar :-P) FØR ikm??
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg testa 6 dager før IKM med en billig-test fra apoteket! Sånn rosa pakke! Testa med CB-digital 3 dager før IKM og fikk GRAVID da med en gang og! Jeg er 22+4 idag, så regner med at det viste rett! hehe.....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Håper det har klaffet for dere nå da Nonnings! 2008 blir et bra babyår!! hehe Lykke lykke til!! :D:D
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Tuuusen takk Trultemora :-D 2008 blir babyåret over alle babyår hihi :-D klem
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 clear blue digital er den som er mest følsom på HCG...Den rosa pakken. quick respons trenger høyest konsentrasjon for å slå ut. Iallefall hos meg har denne vært mye svakere enn de vanlige clear blue testene. Lykke til:-)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg testa positivt med Quick Response tre dager før IKM denne gangen
Maja-Kaja Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 jeg er 6 dager etter ikm. enda ikke fåått mensen, men får fortsatt negativ:/ skikkelig ømme brystvorter, og vondt i venstre side av magen. rett før mensen har jeg alltid dødsvondt i ryggen, så jeg vet alltid når mensen kommer. men det har jeg ikke nå (aldri vært over ikm en eneste dag). hmm.. noen av dere som har fått negativ og vært gravid så lenge etter ikm?
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 Takk for svar jenter =) Maja-Kaja: en venninne av meg testet negativt tre ganger da hun var gravid, den siste testen tok hun 12 dager over ikm, da den ble negativ dro hun til legen og tok blodprøve og det viste seg at hun var gravid. så det er ikke umulig ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå