Gå til innhold

barneknagger i gangen...hvor finnes barnevennlige og fine knagger...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har leta ei stund nå og finner ikke noe fint..., mange med spisse knagger og det vil jeg jo ikke ha...;)

leter i tr.heim, noen tips... noen bra nettbutikk kanskje..??

sett noen artige på ahlens men d er slik 1 og 1 knagg....ønsker en med minst 3-4 knagger på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett i lekebutikker da? Det var der jeg fant mine:) Mye forskjellig å velge mellom også! Kjempefine Ole Brum knagger ble det i gangen vår:)...

Skrevet

Et tips jeg selv har gjort meg bruk av, er å kjøpe x antall knotter i den den fasongen du vil ha på ikea (dørknotter). Deretter malte jeg en plankebit i den lengden jeg ville ha og skrudde disse knottene på!

De har knotter som ser ut som hun og katt ihvertfall.. Finner dem i kjøkkenavdelingen!

Skrevet

Jeg så noen fine på skeidar, men begynner å bli en stund siden.

Skrevet

Takk for mange svar :) jeg gikk tilbake til Åhlens og kjøpte 4 stk knagger igår... gitt opp letingen etter å finne en slik rekke med flere knagger... og hehe..tenkte faktisk tanken på de ikeaknaggene med runde kuler på og finne noen figurer å sette på..men så må en jo lete etter de figurene også så jeg ga slipp på den tanken...;)...

Skrevet

'Barnemøbelmerke SIA har fine barneknagger, både enkle og flere samlet. De har det vertfall her i Bergen, men går kanskje å søke opp produsenten på nettet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...