"min villemo" Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 hei, har leta ei stund nå og finner ikke noe fint..., mange med spisse knagger og det vil jeg jo ikke ha... leter i tr.heim, noen tips... noen bra nettbutikk kanskje..?? sett noen artige på ahlens men d er slik 1 og 1 knagg....ønsker en med minst 3-4 knagger på
~falck~ har fått baby! Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Har du sett i lekebutikker da? Det var der jeg fant mine:) Mye forskjellig å velge mellom også! Kjempefine Ole Brum knagger ble det i gangen vår:)...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Et tips jeg selv har gjort meg bruk av, er å kjøpe x antall knotter i den den fasongen du vil ha på ikea (dørknotter). Deretter malte jeg en plankebit i den lengden jeg ville ha og skrudde disse knottene på! De har knotter som ser ut som hun og katt ihvertfall.. Finner dem i kjøkkenavdelingen!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg så noen fine på skeidar, men begynner å bli en stund siden.
"min villemo" Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 Takk for mange svar jeg gikk tilbake til Åhlens og kjøpte 4 stk knagger igår... gitt opp letingen etter å finne en slik rekke med flere knagger... og hehe..tenkte faktisk tanken på de ikeaknaggene med runde kuler på og finne noen figurer å sette på..men så må en jo lete etter de figurene også så jeg ga slipp på den tanken......
Bonusmamma13 Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 'Barnemøbelmerke SIA har fine barneknagger, både enkle og flere samlet. De har det vertfall her i Bergen, men går kanskje å søke opp produsenten på nettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå