Gå til innhold

Noen som vet hva dette kan være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har hatt noe lignende? Jeg får fryktelig vondt i magen når jeg ligger på ryggen. Går over når jeg legger meg på siden, men med en gang jeg snur meg, gjør det vondt. Har hatt dette to netter nå nylig, og er litt bekymret. Kjennes ut som det gjør mest vondt øverst i magen, der livmoren slutter på en måte. Er straks 29 uker på vei. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hei!

Har også hatt vondt helt øverst i magen, opp mot mellomgolvet liksom. Men hos meg er det verst når jeg sitter. Og kun på høyre side...rare greier!

Men såpass kan jeg si - vi skal nok helst ikke ligge noe særlig på ryggen når vi har kommet så langt, da kan man få trøbbel fordi livmora presser ned mot vena cava, som er en hovedvene. Hos meg arter det seg sånn at jeg dovner bort i beina og svimer av hvis jeg ligger for lenge,

ikke godt i det hele tatt. Så er nok best å ligge på siden....

Når har du termin, da? Kan se ut som vi er ganske "jevn-gravide",

jeg har termin 16. januar, altså 29 fullgåtte uker på mandag=)

Skrevet

Hmm, veldig rart.. Kan kanskje være babyen som presser på noe? Jeg pleier ikke ligge noe særlig på rygg, men gjør veldig vondt når jeg skal snu meg også.. Får vel bare se om det går over kanskje.

Har termin 17., jeg, så gøy! :D Vet du hva du venter? :) Her er det en liten gutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...