Gå til innhold

Har dere begynt på julepresangene?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

JHvor mange har dere kjøp da???

Jeg har ikke kjøpt en eneste en enda.....Men har lyst å komme i gang snart,mye koseligere å kjøpe litt og litt,enn å stresse rundt i des,men blir jo alltid litt av det også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har kjøpt 1 stk julepresang. Stresser ikke her nei! ;o)

Skrevet

Er godt i gang jeg også =)

Skrevet

Ferdig med alle gavene til unger, gjorde det unna på en halvtime på Linus og Lotta. Pluss en del bøker jeg har bestilt til voksne. Så er vel halvferdig. Begynner innpakkingen i dag vi. :-)

Skrevet

Nei men jeg har begynt å planlegge hva jeg skal kjøpe + spørre hva de forskjellige ønsker seg + lage min egen liste hihi ;o)

Skrevet

Jepp! Jeg er godt i gang og håper å bli ferdig innen november er over. Venter en liten til om en måneds tid, så det er nok greit å bli ferdig i tide ja...

Skrevet

Har mine og mannen sine foreldre igjen. resten er jeg ferdige med.

Skrevet

Nei, har ikke det. Tar alt i desember jeg. Har ikke så fryktelig mange, så det går helt greit.

Skrevet

Har kjøpt til alle barna (bortsett fra mitt eget). Bestilte alt fra sprell.no

Skrevet

hehe.....ferdig med alle unntatt til våre 4 barn......Er vel ca 25 pers å kjøpe til.Derfor jeg begynner tidlig så ikke alt kommer i juletiden.

Skrevet

Har kjøpt 13, har en igjen. Evt. eg kjøper noko lite til mamma frå gullet mitt, men veit kva det skal vere så da er jo den saken grei. :) Siden ho hjelper meg når eg treng det. :) Deileg å nærme seg mål.

Skrevet

Har kjøpt 4 stk, så er godt i gang. Mye lettere å finne nå så tidlig, ja.

Skrevet

Jepp..

Manlger noen små-ting her og der, pluss et par stk jeg ikke har kjøpt til enda..

Skrevet

ja, har kjøpt de fleste, noen er på tur i posten, kjøpt en del på nett, så..

har laget mass eogså, idag lagde jeg gaver til alle jentene, lagde 6 smykker og 12 øredobber i fimo-leire.

Skrevet

Godt i gang. Fikk fra Monogramservicve og helti100 i posten i dag, så nå er mange i hus....

2 pakkekalendre gir MASSE arbeid...... Angrer!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...