Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Sendte kravskjema ang barselspermisjon til NAV og arbeidsgiver i august. Permisjon startet 1.okt-07. Har fått svar fra arbeidsgiver, alt ok, men ikke hørt et pip fra NAV. Andre som venter? Hvor lang tid etter dere sendte papirene tok det før dere fikk svar?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Sendte i begynnelsen av september,ikke hørt noe jeg heller
Linea ble født 10.11 Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 jeg sendte i beg av Sept, og hørte ikke noe før jeg nå fikk utbetalt første gang..
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Er det vanlig å få svar fra dem? Jeg leverte papirer på sensommeren. Har heller ikke hørt noe og heller ikke tenkt noe på at jeg skal høre noe.... Er det en bekreftelse på at papirene er mottatt dere venter på eller er det andre bekreftelser?
Linea ble født 10.11 Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 jeg fikk beskjed av JM at det ikke er vanlig å få svar..
Mamma til 2 prinser Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Tror ikke dette er noe uvanlig, har hørt om mange som savner en tilbakemelding før de får den første utbetalingen. Jeg for min del fikk ikke den første utbetalingen før jeg hadde mast heller, søknaden min lå nederst i bunken og var ikke behandlet.
kjærspia Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Hei hei. Forrige gang fikk jeg brev fra dem før jeg fikk min første utbetaling (det var i fjor sommer) Gikk ut i ny permisjon nå 1. Oktober å har ennå ikke hørt noe. Leverte papirene i slutten av August. Trodde det ble kluss nå, men pengene kom inn den 24. Så da får jeg vel papirene etter at gullet har kommet seg ut av hula si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå