frida-73 Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 ..sitter dere ennå, som meg, og venter?
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Jada, jeg gjør iallfall!! Håper det skjer noe i løpet av helgen da! hvordan er formen?
frida-73 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Venter jeg også...formen er forbaska fin, om jeg skal være ærlig..irriterende! Ikke en kynner, ikke ei ri...ingenting. Begynner å miste motet her...du da?
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 forbaska fin form her også! et par kynnere har jeg hatt men det er heller sjelden. Lurer på om jeg blir nødt til å vente til jeg blir satt i gang, hadde håpet å slippe det. Var det ikke du som hadde fått overtidsvurderingstime 1/11? Samme dag som meg.
4blir5 Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Heisann, er her jeg også.. Skal også på overtidskontroll 1.11. På min side står det at de fleste er "litt leie nå", vel jeg er ikke LITT lei, lei er bare forbokstaven... Hvorfor heter det termin, hvis vi må gå så lenge over? Føler jeg bare sløser bort permisjonen min nå.. Skulle jo hatt gullet her nå..
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Melder meg inn her jeg også!!:Hadde termin 17oktober jeg.....Off så dritt kjipt assa!!! Skal på overtidskontroll 30\10,..Lurer på om de setter i gang fødselen da??Noen som vet??:0)
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Ja permisjonstiden går jo... får håpe vi iallfall blir satt i gang 1.november hvis det ikke skjer noe til da. Ellers må vi sikkert gå over den helgen også. De setter visst ikke folk i gang i helgene...
frida-73 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg vurderer å ringe føden og be de kjenne om det er åpning..og at den undersøkelsen kanskje kan trigge noe... Eller er dette for dumt? Orker ikke vente mer....
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 ...hmm...ikke dumt...tror du de gjør det da?
skrikerungen Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 Venter i spenning ennå jeg også Skal til overtidskontroll 1.nov, og jordmoren min sa de sannsynligvis sendte meg hjem etter det, og så setter de meg igang dagen etter. Så i løpet av neste helg bør guttten ligge i armene mine Krysser fingrene for at det skjer av seg selv før den tid. Vi får bare være tålmodige jenter!
frida-73 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. oktober 2007 Sukk...håper jeg også. Kan ikke gjøre noe mer, alt er prøvd... :-)
Klokka tikker Skrevet 27. oktober 2007 #13 Skrevet 27. oktober 2007 He, he... tenkte jeg skulle sjekke om noen var i samme situasjon som meg, og jaggu - en hel tråd med folk som hadde termin forrige lørdag. Jeg tok sparketest og underlivsundersøkelse på torsdag, alt var fint, men ingen "modning". Det er helt normalt for en førstegangsfødende sa de. Hadde håpet jordmor skulle si: Her er det jo 6 cm åpning, jenta mi..... Som dere skal jeg på overtidsundersøkelse 1.11 og blir igangsatt uansett fredag. Har litt murringer i ryggen innimellom, men klarer ikke å forestille meg at noe skal skje av seg selv. Så utrolig godt å se at det er andre som er i akkurat samme situasjon, selv om jeg ikke unner noen ventingen. Lurer så veldig på hvordan det hele setter i gang, hvis det setter i gang av seg selv da...Noe jeg ikke kan forestille meg.
4blir5 Skrevet 27. oktober 2007 #14 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg fikk beskjed om at det ikke var sikkert at jeg ble satt i gang etter overtidskontrollen, det er kun hvis fosteret ikke har det bra. Morkakens funksjon reduseres jo, så mange foster tar av nå på slutten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå