Gå til innhold

Hvor mange år har dere mellom 1 og 2 barn?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer jeg!

Er det en fin aldersforskjell?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7,5 år her, er en fin forskjell det ja. ;o)

Skrevet

2 års forskjell..perfekt aldersforskjell for oss og vi har slippi unna med sjalusi..

Skrevet

15 mnd, syns det er kjempe fint forskjell.

Skrevet

3,5 år....super aldersforskjell for oss hvertfall:)

Skrevet

24,5 mnd mellom guttene mine. Synes det er super aldersforskjell, litt stress til tider men hadde gjort det igjen =)

Skrevet

Ca 21 mnd:-) Nå som tuppa er snart året er det en fin aldersforskjell, men det har vært litt slitsomt tidligere. Men ville gjort det om igjen:-)

Skrevet

Nesten 4 år forskjell - syns det er fin aldersforskjell siden de er av samme kjønn, de vil etterhvert leke med de samme tingene uansett.

Hadde det ikke vært samme kjønn syns jeg det er litt mye - da syns JEG det ideelle måtte vært 2 år :)

Men jeg er glad for at eldstemann var nesten 4 da nr 2 kom - ferdig med bleier, klarer seg stort sett selv, ikke den verste sjalusien osv.

Skrevet

2,5 år mellom de to første, det har gått veldig greit! Nå er de straks 4 og 6,5 og har veldig stor glede av hverandre, de har lekt fint i hele dag..

3,5 år mellom nr to og tre, det er mindre slitsomt, mellomste er jo ferdig med bleie, klarer seg mye selv og er veldig stolt av lillesøster.

Skrevet

15 år... D va litt drøyt, men hadde jo flott hjelp av storesøster da.. Nu e ho flytta LAAANGT hjemmefra å har sin egen familie m datter på 2 år, mann og egen leilighet. Ho e snart 20...

Men d va søskensjalusi dr også selv om aldersforskjellen va stor, Ho syns d va sårt og vondt at mormor og morfar nesten ikke så ho lenger

Skrevet

Mellom 1 & 2 er det akkurat 3 år... super alderforskjell

Mellom 2 &3 er det akkurat 3 år.....

Mellom 3 & 4 blir det 2,3 år :)

Skrevet

2.5 år mellom mine. Minste er 1.5 år nå. Jo mindre aldersforskjellen er jo bedre forutsetning har de jo for å leke sammen. Sånn sett skulle jeg ønske aldersforskjellen var mindre. Men jeg var hjemme med begge to det første leveåret til minsten og da var det litt godt å ha en som var litt stor og klarte seg selv:-)

Skrevet

Mellom 1 og 2 er det 20 mnd.....ikke helt flott når de var baby-små,men deilig nå.

Mellom 2 og 3 er det 4 år....heeeeeelt nyyyyydelig!

Mellom3 og 4 er det 14 mnd....noe stress ja,men nå er jeg ferdig også hahaha.......

Skrevet

Venter en til om en mnd, da er snupp 19mnd. Om det er bra eller ikke gjenstår å se... Tror det blir slitsomt hvertfall, for snupp er i en krevende alder nå,...

Skrevet

2,5 år mellom mine. veldig fin forskjell, de har stor glede av hverandre. Men hvis vi skal ha en til vil jeg verfall ha 4 års forskjell på nr2 og 3.

Skrevet

6 år her og for oss voksne en fin aldersforskjell. 22 mnd mellom nr 2 og 3 og den er perfekt for ungene:)

Skrevet

5 år og 5 dager hi, hi.

Perfekt for oss:-))

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Ikke et år engang...11 mnd og 1 uke!:P

Det er litt for tett akkurat nå som vesla er bitteliten og må ammes hele tida. Men snulla er i barnehagen, så alle har det bra. Tenker at det blir kjempebra om 4-5 mnd når våren kommer!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...