Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Skal ut i kveld og har ikke nok mm til å pumpe meg. Lillegutt får allerede mme på kvelden så han liker det Men tenkte å lage sånn at han har i natt så pappaen hans kan gi han mat. Hvor lenge kan ferdiglaget mme stå i kjøleskapet? Går det fint at den står 4-6 timer..?
Mamma til 2 prinser Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Tror det kan stå opptil ett døgn, men jeg tror det kommer ann på hvilken type mme du bruker. Står utenpå pakken tror jeg. God fest!
LINDA*** Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Tja, jeg bruker NAN2. På kvelden lager jeg opp både grøt og mme til dagen etter. Går så fint atte:) Det er som regel rundt kl 19 jeg ordner det til. Siste måltid han får er rundt kl 18, så da har det gått 23 timer, faktisk
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Mulig det er jeg som er helt grønn på området,men jeg trodde ikke at man kunne lage flere måltider med mme i en gang jeg.. Trodde det måtte lages og drikkes med en gang jeg;/ Kan det lagres og varmes senere da?
LINDA*** Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Alle mine venninner gjør det sånn hvertfall Og jeg da. (pluss at jeg har spurt helsesøster om det, av alle mulige slag...) For det første koker jeg ikke vannet først, men lar det renne fra springen en god stund før jeg heller oppi vann. Så tar jeg pulveret oppi - shaker, og inn i kjøeskapet. Varmer det i micron når det er tida. Melka er ikke sur, og han har ikke hatt noen "plager". Ingen grunn til panikk:) hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå