Gå til innhold

Personlig, men hva har dere lønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

svar hvis du vil...! synes jeg har fått en dårlig årslønn, sitter og tenker, er det bedre betalt privat eller kommunalt? trodde det var privat for jeg tjente bedre privat tidligere. Men er utrolig store forskjeller fra kommune til kommune har jeg nå erfart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

285.000,- jobber privat.

Men det blir vel vanskelig for deg å lese noe ut av denne tråden når du ikke vet om folk er markedsjef, lærer eller butikkansatt....

Skrevet

Er ikke det veldig avhengig av hva du jobber som da? Jeg er fortsatt student, men er ferdig utdannet adjunkt med opprykk til våren (5 års utdannelse) og vil da få en grunnlønn på ca 318 000 kr når jeg går ut i jobb som nyutdannet. Det blir da kommunalt og jeg har inntrykk av at dette er en helt vanlig begynnerlønn i mitt yrke med min "tittel" uansett hvor man bor, og så øker lønnen ved ansvar (kontaklærer), ansinitet, ekstrautdannelse ol.

Skrevet

Dette avhenger jo av yrke, bransje, utdannelse og erfaring - det blir helt feil å sammenligne lønnsnivå uten slik informasjon. Hvis du sier hvilke jobb det er snakk om og hva slags utdannelse/erfaring du har så er det kanskje mulig å gi deg et sammenligningsgrunnlag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...