Engel, skatt og lite frø. Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 I natt har jeg omtrent ikke sovet pga en veldig aktiv krabat. Jeg skjønner ikke nå han sover, jeg for han er aktiv konstant. Klager ikke på det altså, men kan det være fordi jeg spiser godteri titt og ofte? At han får litt sukkerkikk? Merker det godt etter middag også..
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Jepp! Han merker det når du spiser ja, og særlig noe som er søtt og/eller kaldt.. =)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jepp!! Jenta mi blir i farta hu om jeg spiser eller drikker noe! Spesielt is eller frukt!!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Hm, gutten min reagerer ikke på sukker... Er heller motsatt, han er veldig aktiv hvis jeg er sulten, han! Haha, han er vel like spesiell som mammaen sin da;)
Niem og Patrick Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg drakk iskald smoothie her en dag, og trodde tilslutt at beibisen prøvde å bryte seg ut;) Litt morsomt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå