Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Vi gifter oss neste år, og har lyst å leie en bil som kan frakte oss fra kirken til fotograf, og tilbake til lokalet. Dette tar ca 3 timer, og koster 2600kr. Det er Rolls Royce... Hva synes dere om prisen? Koster til vanlig 3000kr, men vi kunne få 400kr i avslag )
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Synes det var nokså dyrt...men nå leier ikke jeg Rolls Roycer i tide og utide heller, da, så jeg vet ikke hva som er markedspris. Men jeg synes nok uansett det var stivt for tre timer - tusen kroner timen! Og minst en av de timene er du jo hos fotografen...har du sjekket hva det koster å leie andre typer biler?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Det synes jeg er totalt bortkasta penger!
Hjertefamilien Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Min mening: bortkastet penger. Får jo ikke annen glede av det enn å sitte tørt dersom det regner. Men, nå er ikke jeg så tradisjonell heller at jeg velger det som de aller fleste gjør. Ville heller valgt en kul nyere og sprekere bil.. Noen du kjenner som har en kanskje? Eller venner av venner? Det hadde vi gjort hvertfall om det hadde vært aktuelt. Nå tok vi båt i steden da.... hehe :-)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Skulle gjerne valgt noe annet, men vi kjenner ingen som kjører "fine" biler. Det nærmeste vi kommer, er bilen til far min, en Mazda 6 stv... Men syns ikke det er noe brudebil... Vi tenker bare på denne bilden da, har ikke bestemt oss enda.. Men vet at et sted tok de 3000 kr for 2 timer.. Så da er jo dette billigere... Vi skulle bare betale 2600kr da..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Har dere pengene til det så hvorfor ikke... Vi leide en bil til 3000, greit at man ikke bruker bilen så mye. Det var noe vi begge ønsket oss og tok oss råd til, angrer ikke på det.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Hvor mange timer hadde dere den da? Vi lurte på om vi da skal ha den med på bilder også... HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 hvor fant du han fyren med bilen? jeg er og intr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå