mammaTilLinnea Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 er 28+6 i dag, og syns ikke at magen har vokst på lenge... var og kjøpte meg ny bukse i går, og ekspeditøren som hjalp meg spurte hvor langt jeg var på vei... 29 uker sa jeg... hun så litt betenkt ut et øyeblikk før hun sa at da har du jo kjempefin mage da! føler magen min skulle vært større, nesten så jeg skjemmes over å si hvor langt på vei jeg er:/ blir så bekymret for om babyen har det bra inni der! h*n sparker og romsterer, så får vel tro det da:) men nå mage, må du vokse, hører du!!!
ElinSM Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Akkurat sånn jeg har det og. Syntes ikke jeg har vokst noe siste ukene jeg. Kjenner flere som har termin samme mnd men syntes de er mye større. Er forresten 28+4 i dag. Skal til jordmor på Fredag, så det blir spennende å måle. Men er da liv og røre i magen her om dagen og så jeg roer meg litt med det. Vi skal jo gå noen uker til da;) Alt er helt sikkert i skjønneste orden:) Kos deg videre:)
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Akkurat slik har jeg også HATT det, men det har gått over! Er i uke 35 og det er ingen tvil om at magen har vokst en del de siste ukene :-) Jeg er sikker på at du ikke bör bekymre seg. Magen vokser i rykk og napp, vet du! Du kommer til å bli stor nok for akkurat din baby!
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Helt likt her og.. er 27 uker i dag og magen vokser sent og har nesten ikke mage!kjedelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå