Gå til innhold

Hva synes dere om....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss neste år, og har lyst å leie en bil som kan frakte oss fra kirken til fotograf, og tilbake til lokalet. Dette tar ca 3 timer, og koster 2600kr. Det er Rolls Royce... Hva synes dere om prisen?

Koster til vanlig 3000kr, men vi kunne få 400kr i avslag :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koster nesten det samme som å hjelpe ett barn i SOS barnebyer ett helt år det....

Skrevet

Noen som vil svare på det eg spør om??

Skrevet

Det er jo dyrt, men har man råd så er det vel ikke noe i veien for å kjøre Rolls Royce om man vil det - det blir vel noe man bare gjør en gang.

Og sånn apropos, så kan man støtte SOS barnebyer OG kjøre Rolls Royce på samme tid.

Skrevet

Hvis det er noe dere begge har lyst til og har råd til det, synes jeg dere skal gjøre det :o) Er jo en dag man skal huske resten av livet, så da synes jeg det er greit å gjøre litt ekstra stas på seg selv :o)

Skrevet

Hvis dere har et bra bryllupsbudsjett og vil bruke penger på fin bil, syns jeg det høres ut som en veldig grei pris.

Gratulerer og lykke til med forberedelser:))

Skrevet

Ja, vi støtter allerede SOS barnebyer...

Men noen som vet hva det koster andre steder å leie en slik bil for 3 timer?

Skrevet

Vi har et så som så budsjett... Har liksom ikke satt av penger til det, men vi sparte ca 3000 kr på kjolen min, og ca 2000kr på fotograf, så vi har jo spart litt der da..

Takk for det:o)

Skrevet

Refsnes gods:

LEIE AV ROLLS ROYCE

Vår 1956 Rolls Royce Silver Wraith står og venter ved inngangen. Bilen kan leies hvis du ønsker å ankomme i stil i forbindelse med bryllup, romantisk kveld eller weekend eller i forbindelse med representasjon.

Pris: Kr. 3 000 for 2 timer, deretter kr. 500 pr. påfølgende time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...