Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har slitt litt med at det blir klumper i grøten til snuppa når jeg rører den ut i koppen i dag blandet jeg grøtpulveret rett i flaska og ristet ut pulvere og grøten ble helt klumpfri...... Blir litt ekstra oppvask om man gir mme ved siden av grøten, men jeg synes alikevel at denne måten var kjempefin...Garantert ingen klumper i grøten... Noen som har andre tips?
Kondis som en murstein Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Grøten vi bruker nå klumper seg ikke, men 4 mnd-grøten var fæl synes jeg... Da brukte jeg en liten sånn elektrisk melkeskummer, den var genial )
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 det er 4 mnd grøten jeg bruker nå, snuppa er 5 1/2mnd, så det er ikke så lenge til vi bytter.. Hvilken bruker du nå?
Kondis som en murstein Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Nå bruker jeg 6 mnd... Kjøper i Sverige, der har de også 5 mnd, så det var ikke så lenge jeg holdt på med den skummeren )
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Hvis vannet eller melka er for varm, så klumper grøten seg. Prøv med litt kaldere vann/melk så går det nok bra:-)
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2007 Ja, det er vel billigere i Sverige også. Ikke mer enn 20 dager siden vi bgynte med smaksprøver på grøt, så snuppa har ikke fått smakt så veldig mye ennå. Grøt, pærefruktmos og sviskemos. Virker ikke så kresen..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 hvis du kjøper grøt som skal blades ut i vann blir det ikke klumper..jeg bruker hvertfall harvegrøt med banan og aprikos (6mnd) og det blir aldri klumper..
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2007 ok, men da regner jeg med at 6 mnd grøten er bedre....Bare 2 uker igjen, så da skal jeg klare meg med å riste den i flaska....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå