babyprincess Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Er så slitsomt. Sover dårlig og snufser hele tiden... Hodet sprenger og...hehe...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Da tar du deg 2 paracet, dytter oppi litt nesespray om du er tett, setter deg ned i sofaen og slapper av!
babyprincess Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 fått beskjed av legen at jeg ikke skal ta slike ting. I tillegg når jeg skulle kjøpe nesespray på apoteket, spurte hun jeg skulle betale hos om det var til meg... for jeg skulle visst ikke bruke det. Kan bruke salt vann sa hun, men det synes jeg er bare ekkelt og funker ikke....
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Paracet er trygt og ta for gravide, og du kan kjøpe saltvannsnesespray på apoteket på samme type beholder som du får vanlig nesespray på! Så ta deg paracet og saltvannsspray. Brygg en god kopp te med honning i, legg deg under dyna på sofa'n og slapp av/sov! God bedring! :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har brukt Otrivin nesten hele svangerskapet pga forferdelig tette slimhinner!! Det er flere leger som faktisk anbefaler otrivin til gravide hvis de er tette og, særlig hvis saltvann og andre ting ikke fungerer! Saltvann, neseskylling og div annet dampbad fungerer ikke til meg! Paracet, Pinex og Panodil er det eneste smertestillende produktene du kan ta!! Ibux og ibuprofen skal du derimot holde deg langt unna!!! Hun på apoteket har vel forresten ingenting med hva det er du kjøper og til hvem!!?? Selvsagt så skal man ikke skofle i seg smertestillende og det har jeg heller ikke gjort, men det er noen dager da BL min har vært så ille at ingenting har hjulpet at jeg har måtte tatt et par tabletter! Legen min har sagt at det er bedre å ta et par smertestillende og bli svitt smertene enn å gå rundt å ha vondt og bli helt utafor og kanskje få enda mer vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå