Isla verde Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Hvor mye og hvordan trener dere og hvor langt er dere på vei?
3 har blitt 4 Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Svømmer 2 ganger i uka og går mye tur i marka.Sykler masse.26 uker på vei;-)
dolly29 Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg trener ikke:( er 20 uker på vei og sliter med hodepine
Brummeline3barnsmor Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 trener ikke fast, men er mye i aktivitet siden jeg er alenemor til to.
Tuppelura25 Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg går på sats 2-3 ganger i uka. Går på gruppentimene dans og stram opp, samt at jeg går en del på tredemølle, rask gange oppoverbakke. Og så prøver jeg å gjøre noen øvelser hjemme, de som står som anbefalt i boka jeg fikk av legen. Er 16+4.
Supertea Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Nei, jeg eier ikke energi. Har alltid vært veldig aktiv og trent mye, både med hund, hest, yoga og på helsestudio. Trente på elixia to ganger i uka de første 6 ukene av graviditeten, må så måtte jeg kutte ut pga at jeg ble så dårlig. Tror ikke jeg kommer til å begynne å trene igjen ila svangerskapet, kanskje bli litt mer aktiv med hundene bare.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Huh??? Trening?? Hva er det????? ;-)
Axus' girlfriend Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Trente masse fram til uke 16-17. Fire ganger i uken og var kjempe fornøyd med det. Men så begynte energien å ta slutt du gitt..så nå er jeg både sykemeldt fra jobben og trener ikke. Er 100% student i tillegg, så nå er det bare det som aktiverer meg.Litt trist med tanke på at jeg er så vant med å bevege meg, men får ta det igjen etter fødselen i stedet!Ser ikke for meg at energien kommer tilbake i det jeg blir større og større!
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Er i uke 24, og trener fortsatt ca 5-6 ganger i uka. Trente stort sett hver dag før jeg ble gravid og, da. Løping begynner å bli vanskelig nå, siden magen "hopper" så fælt, og jeg må tisse etter 30 sekunder, så går/småjogger mye i oppoverbakke på mølle. Står også endel på ellipsemaskin. Styrke kjører jeg nesten som før, med unntak av bryst(!), hvor jeg har tatt av mye vekt. Følte at magen ble altfor sammentrykt med de vanlige kiloene. Så er det selvfølgelig endel øvelser jeg ikke kan ta fordi magen er i veien... Alt i alt må jeg si meg godt fornøyd med at jeg har greid å opprettholde treningsnivået sånn nesten som før. Til tross for det, og vanlig, sunt kosthold, har jeg faktisk gått opp 11 kilo.... Men det bekymrer meg ikke bare lillegutt har det bra... Skal sies at jeg har vært særdeles heldig med formen, da.... Ikke vært dårlig en dag...
Mitzy Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 Nei, uff, har litt dårlig samvittighet for det. Er mye mer i ro enn før og det merkes på kondisen. Går tur med hundene men ikke så langt som før. Er jo bare tull av meg for er jo fin i formen egentlig..
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 27. oktober 2007 #13 Skrevet 27. oktober 2007 Ja, tre ganger i uka + en gåtur på søndagen. 1 time vannaerobic, 1 time svømming og en time ergometersykling + armstyrke Trente mer før jeg ble gravid. Er 15+6 nå.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #14 Skrevet 27. oktober 2007 tja hva skal jeg si? jeg trente på sats så ble det så ubehagelig, så begynte jeg med svømming men også det var ubehagelig. Er nå i uke25 og har begynt å gympe til til dvd. Dvs at den varer 50 min og foreløpig har jeg bare kommet 20-30 min inn i programmet grunnet barn nr 1. Prøver iallefall. Går en tur om kvelden men jeg er veldig lite motivert for trening men VET hvor viktig det er for fødselen. 23 timer sist så da hadde jeg bruk for fysikken.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. oktober 2007 #15 Skrevet 27. oktober 2007 Hmmmm... Ja, jeg gjør vel det. Er medlem på Elixia, jobben som betaler for meg. Prøver å gå en gang i uken, men kjenner jeg blir veldig fort sliten. Bruker gå om lørdagen, ja- er visst lørdag idag- men idag har jeg og sambo ryddet og vasket soverommet og andre ting. Han er sann en må dra med på ting... Og må være varslet på forhånd- så idag var det bare å nytte på i drittværet...
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 27. oktober 2007 #17 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent mer. Pleier å trene spinning til vanlig, men det har jeg ikke orket i graviditeten. Har blitt uvel av å anstrenge meg, og merker fortsatt at det kan være litt ubehagelig og at jeg blir veldig fort sliten. Men jeg går 1-2 timer lange turer ca 3-4 ganger i uken og det har jeg gjort hele tiden. Er i uke 13. Spinning har jeg tenkt å prøve igjen nå som jeg ikke er så uvel, og fortsette med så lenge som mulig. I et roligere tempo.
kidos! Skrevet 27. oktober 2007 #18 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg trener 2-3 ganger i uka. Spinning, styrke/aerobic(gruppetrening) og vanlig helsestudio, hvor det blir mest tredemølle m/ jogging/ rask gange i oppoverbakke. Så blir det vel en og annen gåtur. Merker godt det andre her sier at man må veldig tisse når man trener. Minst på spinningen. Når de andre på aerobic/styrke kommer til mageøvelsene mot slutten må jeg bare løpe ut på do. Jeg er uke 22+5, og nå begynner formen og overskuddet å komme for fullt. Fra uke 5-17 var det lite trening, da var det et par gåturer i uka, men mest oppkast.
vipsen*en av hver* Skrevet 27. oktober 2007 #19 Skrevet 27. oktober 2007 Hei. Trener 3 ganger i uken. Spinning og går på elipsemaskin. Vil prøve å trene så lenge jeg klarer. Har bekkenløsning men går fint å trene, viktig å vere i bevegelse. Er 21+0 i dag.
Buick Skrevet 28. oktober 2007 #20 Skrevet 28. oktober 2007 Insrtuerar sjølv ein dag i veka, men bekkenløsninga gjer at det blir verre og verre med steg for kvar gong. Har fått opprettholdt litt kondis pga av det og eg er veldig glad for styrketreninga. Den gjer at eg føler at eg har trent. Bortsett frå det blir det svært lite mosjon for tida:( Greier ikkje ein gong å gå skikkelege turar utan at bekkenet byrjar å krangle:( Er i veke 26+4 i dag, så eg ser jo litt enden i det etterkvart. Gler meg til å verte litt meir normal i kroppsbevegelsane igjen!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #21 Skrevet 28. oktober 2007 Forsøker å holde på litt fortsatt. Gjorde INGENTING i 14 uker pga kvalme, men etter det har jeg kommet gradvis i form igen. Forsøker med en SATS for Gravide time i uka og en dag på helsestudio hvor jeg løper rooolig i 10 min, kanskje litt elliptisk og så styrke - litt lettere enn vanlig. Synes det har vært deilig (faktisk ...) å trene litt igjen etter den grusomme kvalmeperioden. Men dessverre går det også fort en uke uten at jeg har fått trent og sitter da med veldig dårlig samvittighet ... Målet er å holde på med to ganger i uken ihvertfall til uke 28. Er 23 idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå