goldie Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Blir jo aldri ferdig med mensen. Nå har det gått nesten en uke, og fremdeles blør jeg mye! Gikk over til den minipillen for ca to måneder siden. Går ihvertfall utifra at det kommer av de minipillene. Kommer ikke på noen annen grunn til at jeg skulle blø så mye! Ganske frustrerende. Var sånn forrige måned også.
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg hadde problemer med conludag (?) minipille. Fikk mensen annen hver uke! Med p-pillen hadde jeg aldri det problemet. Jeg har alltid (selv uten prev., veldig jevn syklus, så jeg er 100 % sikker på at det var minipillens feil. Så nå bruker man intet og lever i spenning!
goldie Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2007 Gikk jeg på Conludag minipillen før jeg gikk over denne, Cerazette. Hadde ingen problemer sånn med denne. Men vurderer å gå over til den eller p-piller.
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Ja, det er i hvertfall ikke vits å ha mensen hele tiden! Ta kontakt med legen din og forklar problemet.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Blødde i 7 uker sammenhengende når jeg startet på de, da ga jeg opp!
dumme mamma Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 hadde blødninger i tre uker jeg... Kuttet dem og fikk vanlige p- piller igjen av legen. Har hørt om flere som har hatt samme problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå