3b@rnsmor-30* Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 ikke før om 6 mnd...... men gleeeeeeeeeeeder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!11 noe du lurer på??? har vært der maaaaaaange ganger.. min bestefar har bodd der i 22 år nå tror jeg........
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Ja , om vi kan møtes der neste helg ? Neida, er det noe å finne på når det er kveld ? Er det gå avstand til andre plasser ? Er det gåveier der ? Er det lett å trille ?
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 finne på og finne på... er jo restauranter der da.. kan anbefale flere jeg.. hvor skal dere bo da? det er ikke gåavstand til så mange andre plasser. men det tar ca 10-15 min med taxi til både puerto rico og playa del ingles.
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 det er fortauer langs hovedveien, og en lang strandpromenade (ulempen med denne er at det er et par trapper i den) som er murt opp med rekkverker o.l... Det er marked der på tirsdager (på dagtid altså)
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2007 er det lurt å ha med bilpute ? Vi skal bo på Green beach. Jeg har aldri vært der og aner ikke hva som møter meg.
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Det hotellet ligger rett ved stranda vi pleier å bruke!!!!!! hehe.... Den heter Patalavaca. Jeg liker den fordi den er helt naturlig med bølger og alt. Det tar ca 20 min å gå til den fine kunstige stranda på Anfi del Mar. Fra hotellet deres er det fortau hele veien til sendtum av Arguineguin, det tar nok 15-20 min å gå dit også tenker jeg.. * Nede i sentrum der er det en restaurant som heter Apollo 11. Den var veldig god tapas. Dette er en helt spansk restaurant som de infødte der også bruker mye. * Det er også en fiskerestaurant rett ved der som har veldig god mat. De har annet enn sjømat også altså. Den heter Arguineguin, og den er også helt spansk og mye brukt av de infødte. Vi pleier å spise calamares (blekksprut) der når vi er nedover. * Ellers er det en restaurant som heter Los Canarios 1. Den er viden kjent og omtalt i reklamebrosjyrer der nede... De har veldig god mat, det er litt dyrt der, men også utrolog god service! De har stengt en dag i uka - husker ikke hvilken dag det er... Men det kan nok hotellet ditt hjelpe deg med. Alle drosjer vet hvor den ligger. * En annen av mine favoritter er Marino Chicco. Den ligger i et neon-grønt kjøpesenter (som heter Ancora) som man kjører forbi på hovedveien akkurat i det man kjører forbi Arguineguin sentrum. De har også stengt en dag i uka - husker ikke hvilken dag her heller. De er nok også litt dyre, men det er veldig god mat og utrolig bra service der også.
Fisk med CV Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Bilpute er lurt å ha med, da taxiene ikke har slikt, men det er veldig lett å ta buss overalt. Bussen stopper nesten rett utenfor Green beach og tar 5-10 min inn til puerto rico. Arguineguin er ganske dødt på kveldstid, men har en del spiseplasser. Det er ca 15 minutters spasertur inn til Arguineguin fra patalavaca (forøvrig en del spiseplasser rett utenfor hotellet også) der green beach ligger, det er godt tilrettelagt for barnevogn med fortau hele veien.
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 Kom på en ting... Det er påbudt å sikre barn i bil der nede, men ingen taxier har sånt utstyr i bilene... Så kan være lurt med bilpute kanskje ja... Anbefaler dere å reise til Puorto Mogan. En utrolig koselig liten fiskelandsby, men styr unna fredager, for da et det marked der. og utrolig mye folk.... Det var i nærheten der de var så plaget av alle brannene i sommer.....
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. oktober 2007 Er denne plassen trygt å reise alene til ? Med trygt mener jeg innpåslitne folk ?
jordbærsjokolade Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 Er trygt, rolig og fint i Arguineguin Har bodd der selv i noen måneder(alene) og var ikke noen innpåslitne folk der...Hva mener du med det egentlig? Hvis det er innkastere du mener så er ikke det noe stort problem der, da er det litt mer slitsomt i Poerto Rico. Og lokalbefolkningen er bare hyggelig, bor forresten massevis av Nordmenn der!
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 lite med inpåslitne folk der. rolig og fredlig! untatt på markedet da... da må du regne med å bli prakka på ting og tang.. og det lønner seg å prute ganske kraftig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå