dulille junivenn Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Heisann! Hvordan går det med deg? Tok en ny test i dag tidlig jeg- kom frem GRAVID i dag og. Så nå tør jeg nesten tro på det!!!!!!!!!!!!!! HURRA!!!!! Så nå er jeg veldig spent på deg!!! Barn fra før?
AS og lillemor=) Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Heeei=) så morsomt å få en egen kommentar her inne=) Lurt=) GRATULERER SÅ MYE=) owwwwiiii, så morsomt=) Nå har du testet to ganger, ja? Jeg testet som du vet på fredag og da var det positivt. Testet igjen idag morges, og fikk positivt. Ja, så.. nå skal vi vel begynne å tro at dette stemmer? Må bare innrømme at det fortsatt er veldig fjernt for meg=) hehe.. Går bra med meg, men har sinnsyke " menssmerter". Det er krampelignende og er til tider VELDIG vondt. Ellers,værker puppene.. Ja, det er vel det=) Enn med deg? Merker du noe?
AS og lillemor=) Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Kom inn på tråden der det står " jente24 og stjernesmell" =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå