Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Sambo spurte igår om jeg ville sove lenge idag eller i morra.. Jeg sa idag, siden jeg skal rydde litt her før det kommer folk i kveld.. Heldigvis for meg så sov junior til 8.40! =) Men så kommer jeg på.. Vi skal jo stille klokka i natt.. Tenk om junior våkner 7.30 (som da blir 6.30 i morra) som han vanligvis gjør.. Stakkars pappan.. Hehe.. Men, han overlever vel den ene gangen =)
*ale* Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Hehehehe.. Hadde jeg ikke tenkt på. Stod også opp først i dag... Juhuuu:)
suseduse Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 vi har gjort det sånn her vi og, men det er fordi jeg som oftest liker å sove litt lenger søndag, og sambo lørdag.
manonym Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Hehe, flaks for meg for vi gjorde det også slik her idag!!!=)
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Nå er jo ikke klokkestillingen noe annet enn tall... Så jeg tror ikke pappaen merker så stor forskjell på om han våkner 6:30 (ny tid) eller 7:30 (gammel tid) i morgen, blir liksom det samme det, vet dere!
Mille** Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Fader, det tenkte jeg ikke på!!! Derfor han spratt opp med det samme i dag tidlig, den sleipingen!! Snupp skal en time senere i seng i dag ja! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå