Gå til innhold

Oi=)

Anicol*Blir det pergospire?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den satt visst på første pergo pp=) Tok en kjempe positiv test nå nettopp. Har ikke egentlig gått opp for meg, men det kommer=)

Sender babystøv til dere andre=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!!! SÅ HELDIG DU ER! Kos deg framover!

Skrevet

Tusen takk=)

Skrevet

gratulerer så masse!! :) kos deg med den voksende magen:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Kos deg masse med baby i magen ;)

Skrevet

gratulere:) kos deg masse fremover:)

Skrevet

gratulerer så mye, og takk for babystøv, i need it =)

lykke til videre til 1 tri da

Skrevet

Hei hei=)

Så utrolig trivelig da=) GRATULERER SÅ MYE=) Skal du ta flere tester,eller? Jeg har ventet på mensen, slik at vi kunne starte på 1.pp. Viste seg derimot at jeg fikk positiv test istedet. Ikke gått opp for meg, så vet ikke om dette stemmer.. hehe.. Ny test i morgen, så eventuelt legetime...

God helg, kos deg masse med spiren din=)

Skrevet

Tar nok ikke ny test nei, den var positiv kjempefort og med klar fin strek=) Bestiller nok legetime til uka, bl.a for å forlenge sykemelding. Er kjempe kvalm og jobber på båt=P

Gratulerer kjempemasse til deg og=), så stas og slippe å prøve i det hele tatt=)

Skrevet

Får bare gratulere da! =) Så gøy! Du må iallefall kose deg mye i graviditeten og håpe at kvalmen går fort over =) *slurper i meg babystøv*

Skrevet

Det skal jeg=) Har liten tro på at det kommer til å gi seg med det første desverre=) Men det vil tiden vise=)

*Slenger ut litt ekstra babystøv*

*****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

GRATULERER!!! Jeg fikk også positiv test i dag!!!!! Yohoooo!!! :-) Snakkes på 1.tri da i hvert fall!

Skrevet

Vet ikke om det var meg du spurte, men jeg tror jeg hadde ikm på torsdag (forrige uke).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...