Monajenten Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 ....skal jeg på i dag:-/ Jeg ANER ikke hva jeg skal si, og da jeg fant ut at man må stå og snakke foran alle de andre som også skal på audition, ble jeg ihvertfall nervøs...:-/ Har ett minutt til rådighet, hvor man kan si eller gjøre det man vil. HJELP MEG??? Hvordan gjøre best mulig inntrykk, og få de til å huske meg slik at de skal velge meg? :-) Skrev et innlegg for noen dager siden også, men trenger flere forslag:-)
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Ta en sang du ;o) Da vil du ikke bli glemt ... he he Ville egentlig bare ønske deg lykke til.
Monajenten Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Hihi;-) Jeg har faktisk tenkt på det, men jeg ANER ikke hvilken sang jeg i så fall skulle valgt.....så det blir vel ingen sang, tipper jeg. Har antrekket klart, men skulle gjerne hatt "manuset" klart også, sånn at jeg ikke står der med tusen blikk rettet mot meg og ikke får frem en lyd;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå