Gå til innhold

Little Einsteins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er grusomt!!!!

Ungene elsker det men FY så pedagogisk og direkte kjedelig..

Nei. takke meg til Astrid Lindgren, men sine historier om ekte mennesker med ekte relasjoner , ekte gleder og ekte sorger....

Hipp hipp hurra for henne:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

O syns og det er kjempe kjekt... :o) Han stor koser seg med Små Einstein.. Du vet alt barnetv skal være pedagogisk idag.. En grunn til at dem ikke vise Jul i Skomakergata.. :o)

Skrevet

Hehe.. Ja det er en av mine store sorger.

Skrevet

Jeg synes little Einsteins er super barneTV jeg.

De lærer jo masse av å se det da!

Dette passer jo for de aller minste, mes Lindgren passer bedre for litt større barn. Men er selvfølgelig ening i at Lindgren er fantastitisk barneTV. Hadde det vært opp til meg hadde de bare vist pedagogisk riktige ting, eller annen rolig barneTV med moral.

Ser bare barneTV på NRK her i huset, men de har faktisk en del "gangsterbarne-TV" der også nå.

Trolls må vel være noe av det værste jeg har sett!

Skrevet

Min sorg og! Og ettersom Barnas Supershow skal være julekalender på nrk i år - og dette ikke fenger lillemann. Så lurer jeg på om vi skal se Jul i Blåfjell eller jul i skomakergata... Kjempe koselig.. :o)

Skrevet

Trolls har jeg visst ikke fått med meg.. Blir sikkert å like det...hehehe--

Skrevet

Ungene mine elsker Barnas Supershow, så jubelen var stor her i huset.. Men selv skulle jeg gjerne sett skomakergata ja:)

Skrevet

Datteren min er også helt tussete etter Små Einsteins, og de melodiene surrer og går oppi hodet på meg.

Er ikke noe artig å ta seg selv i å gå å nynne på en av sangene, hehe;-)

Skrevet

Her i huset er junior 2 år og 8 mnd - siste han så Barnas Supershow falt det ikke i smak. Men hvem vet, kan godt hende han liker det nå.. :o) Av barnetv er disse favoritter:

Små Einstein

Mikke Mus Klubbhus

Ole Brumm

Thomas Toget

Byggmester Bob

Postmann Pat

Nysgjerrige Nils

Hmmmm sikkert flere - de fleste av disse syns jeg er kjempe koselige.. Men han liker og Jubalong på lørdagskvelden, da sitte han musestille.. Men det syns jeg er FORFERDELIG.....

Skrevet

Trolls handler om noen trolljenter som bare bryr seg om sminke, styling, shopping og gutter. Er helt grusomt!

Har mobiler og greier, og så kjemper de mot "det onde" ved hjelp av navlepiercingene sine, og noen perlearmbånd de har.

Huff. Kjenner jeg blir sint bare av å skrive om det! hehehe

Skrevet

Hehehe.. Herregud.. Høres hjernedødt ut. Nei sånn liker jeg ikke.... Med piercingene ja... hehehehe..

Skrevet

NRK velger heller nyproduksjoner for å "følge med i tiden". Og det gjør de sikkert rett i. Er nok veldig gammeldags med skomakeren for våre små i dag....

Så vi nostalgikere får heller kjøpe DVD`en:)

Men jeg liker de fleste nye jeg da. Synes Jul i Svingen var fantastisk...

Skrevet

Snuppa elsker det her også. Sitter som støpt foran TV'n i dette øyeblikk.

Synes ikke det er så fryktelig spennende selv.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...