Gå til innhold

Hjelp til søvnproblem til barn på 1 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har den siste måneden begynt å våkne 4-5 ganger per natt!!!Jeg holder på å bli smårar av søvnmangel...Eneste måten å få han til å sovne igjen, er å gi han litt varm melk på flaske som han selv drikker i senga si. Men jeg kan jo ikke holde på sånn!Greit med en gang av og til, men nå har dager blitt til uker. Han gråter veldig om jeg bare går inn til han, og går ut igjen.Har prøvd ALT. Hjelp! Trenger gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en på over to år som våkner hver natt (nesten) i 1-2 tiden og bare skriker.. Det er ingenting som hjelper. Men tar jeg han med på rommet vårt, sovner han med en gang og sover til 9-halv 10.. Lurer på hvordan dette skal gå når det kommer en liten baby i hus..

Noen som har tips?

Skrevet

Kjenner meg sånn igjen i dette....jeg har selv en sønn som ble ett år for noen dager siden og han har nå i 3-4 måneder holldt det gående på natten. Han ligger inne hos oss ennå men nå skal vi flytte han inn på eget rom.

Jeg vet at han har holdt på med tenner men er ganske sikker på at dette ikke er hovedproblemet for det har ikke alltid hjulpet med tannmiddel.

Han sliter også med periodevis astma men heller ikke medisinen mot dette ser ut til å fungere.

Jeg er blitt sykemeldt fra jobben nå pga at jeg ikke har fått sove skikkelig over lang tid. Jeg begynte blant annet å kjenne at jeg ble mye svimmel,kvalm,dårlig hukommelse og en konstant følelse at at jeg var syk.

Det er ikke blitt noe bedre på natta men det hjelper å få slappet skikkelig av på dagtid.

vi har ikke funnet ut av hva det er som gjør at han våkner hele tiden på natten,men håper virkelig at dette vil gi seg snart....

Kanskje det bare er en fase,for jeg har hørt om mange som sliter med nattesøvnen når barna er rundt ett år.

Håper noen andre har noen formening om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...