Gå til innhold

God morgen jenter:)

to jenter og ett gull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor er dere tidlig oppe da?:)

jeg har akkurat dusjet og skal snart på jobb. mann og barn sover heldige som de er:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det ikke natt enda :-)

Sitter og lager et kort til svigerinna mi jeg

Skrevet

flink du er da:)

er gørr og skal tråkke på dette sykehjemmet så tidlig på morran he he:) men går greit bare jeg kommer meg dit hehe

Skrevet

Jeg gir bebbisen mat... God morgen til alle !!!

Skrevet

ja mat må de ha:)

gruer meg til klokke stilling i natt jeg. gudene vet når snuppa står opp da i morra.

Skrevet

God morgen jenter.

Her er vi oppe for att dattere skal se tegnefilm hehe. Orket ikke legge meg igjen ettersom jeg er så forkjølet og har vomdt i halsen.

Skal selv på jobb kl 10 jeg da. Har ikke ork i dag, så jeg lurer på å sjukemelde meg i dag.

Ha en fin dag jenter.

Skrevet

Jeg får ikke sove..

Sov faktisk godt i går natt, og gud forby at man sover godt mer enn en natt i mnd. grrr.. litt små amper, sulten og trøtt..

Begynte å oppdatere siden til lillemor, men jeg er for trøtt..

Har bare så innmari vondt i beina, så kroppen vil liksom ikke sove.

Skrevet

Morn har vært oppe lenge allerede fordi den halvgamle tullingen vi leier hos har fest, skjønner ikke at en på snart 60 kan feste hele natten jeg, men denne her kan visstnok det. sur og sint jeg. Gleder meg til huset er ferdig

Skrevet

Fordi jeg er på jobb (nattevakt), skal gå vekkerunde nå.

Skrevet

God morgen alle sammen :)

Har går guttungen enda i hverdagsrutiner og våknet halv seks som han pleier.

Gleder meg til han begynner å forstå forskjellen på helg og ukedager gitt. Han er snart 3 år.

Skrevet

God morgen.. Vært oppe 30 min nå - og det var godt å sove helt til 8.. Pga skole og sånn er jeg oppe 6 på ukedagene, så å få sove helt til 8 var bare deilig.. :o) I mårra kan jeg sove enda lenger - for da er det mors tur til å sove lengre...

Skrevet

her begynte dagen kl 6.30 i dag... og jeg er enda i koma.... hehe..

knallvonde bihuler som fører til skikkelig hodepine, stiv nakke og vondt i tenna....

så ikke så fornøyd med måtte opp tidlig da.. men når ungene våkner da så er det ikke så mye annet å gjøre..

Skrevet

Dagen starta 07.30 her, så jeg har egentlig ikke noe å klage på ser jeg:-) Gutta sitter forsatt å ser på tv og pappaen og snuppa sover (hun blir 2 i desember), må vel snart ned å vekke dem, hun skal i bursdagselskap klokken 11:-)

Ha en fiiiiiiiiin dag alle sammen!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...