Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Nå er jeg drittlei, nå har de vistnok hatt fest oppe hos han vi leier hos. Han er altså 57 år. De driver på ennå og jeg som er så var på lyder får jo ikke sovne igjen. Pluss at foreldrene mine er her da, de ligger i varebilen sin og går ut og inn på do, ikke ofte selvsagt men ofte nok til at jeg våkner av det. Når vi får nytt hus skal vi ha det ganske så isolert mellom etasjene, og ned til sokkelen vi skal leie ut er det 2 etasjer ned fra der vi ligger, vi har gjesterom i 1 hovedetasjen, og der vi skal ligge er det 3 soverom og det er i 2 etasje, sokkelen blir jo heldt nede. Og det er mye mer lydisolert enn her. Vet jeg hørrest heldt urimelig nå men jeg er faktisk veldig var på lyder og masse lyder om natta gjør at jeg ikke får sove.
Northernlights Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Huff,skjønner ikke folk orker feste sånn,jeg. I time etter time...
mayaya Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Ja, det ER deilig med hus! Gleder meg til å komme hjem til det jeg også, for man kan bli smågal av andres lyder, fest eller kke.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er nok dessverre sånn at jeg aldri fikk sove godt når vi hadde besøk heller jeg da i det huset vi solgte i mai. Jeg vil ha det heldt stille rundt meg. Men jeg har da fått sovet litt i natt da og skal snart ta meg en dusj og starte dagen for min del her. Så får jeg sove en gang det er stille og det er jo som regel når jeg har fri og alle er på jobb. Ikke bra for meg som er gravid å få lite søvn men det er vel ikke farlig for en natt sikkert
Northernlights Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg må også ha det stille på natta. Klarer ikke lyder. I natt våknet jeg av undulaten som sang før klokka 4!! grrr...en av ungene glemte slå av lyset på badet der den står,og da trodde den det var dagen! Klarer ikke snorkinga til gubben heller.... Og slett ikke en hun som snorker,klør seg og rører seg. Så både hund og kaill har måtte sove et annet sted noen nettter nå... Men så har du det man ikke rår over; 2 åringer som våkner flere ganger hver natt..............men men, det går vel seg til snart. Håper jeg!
mayaya Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Jada, innen han når konfirmasjonsalderen iallefall!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2007 fint å se jeg ikke er alene, gleder meg voldsomt til huset blir ferdig. For dette her er slitsomt
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 :-) er så glad vi kjøpte oss hus i våres :-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. oktober 2007 vi bygger hus nå, gleder meg til det blir ferdig. Skal det fortsette sånn hver helg så kommer jeg til å si fra. Halvgamle gubben får ta det litt med ro og ikke stresse opp en småbarnsfamilie som prøver å få seg litt søvn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå