Northernlights Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Hallo, langt der inne i skogen? Er du der, langt inne i skogen? Gjemmer du deg, langt, langt der inne i skogen og ikke vil komme ut? Kom ut da vel, du som gjemmer deg langt, langt inne i skogen og ikke vil komme ut. Jeg vil så gjerne hilse på deg, og bli kjent med deg, og snakke med deg - og så kan du hilse på meg, og snakke med meg, og bli kjent med meg du også. Jeg synes det er dumt at du gjemmer deg langt der inne i skogen, og ikke kan se meg, og at jeg står her ute på veien og ikke kan se deg - for hvis vi ikke kan se hverandre og snakke med hverandre, tenker vi kanskje stygge tanker om hverandre - du tror at jeg er en tyv, og jeg tror du er en tyv, og du tror at jeg er stor og stygg og sterk og vil slå deg, og jeg tror at du er stor og stygg og sterk og vil slå meg, og du tenker at jeg spytter på deg, og jeg tenker at du spytter på meg - og slik står vi langt fra hverandre og tenker , dumme , stygge ting om hverandre. Derfor roper jeg på deg nå, jeg roper så høyt jeg bare kan: Kom ut av skogen da! Kom ut og hils på meg da! … Vil du ikke sier du? Tør du ikke sier du? Vil du at jeg skal komme inn til deg i stedet? Ja, da kommer jeg da. Nå kommer jeg hahaha,kunne ikke dy meg for å legge ut dette Arild Nyquist diktet ;o) Det er trygt her nå!
mayaya Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Hihihi Du er nå søt også da :-p
Northernlights Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Nei,jeg er ikke søt.Men det er den røde drikken i vinglasset mitt. :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Hei snuppelurer.. ;-) Så flott at dere var her.. Jeg får ikke sove mer og alle andre sover :-/ Prøver å gjøre litt på lillemors side da.. Har ikke gjort noe på 2 mnd.. :-o
Northernlights Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Ja,da var alle nattravnene samlet =o) Jeg burde lagt meg,men det er HELG!Så jeg slipper stå opp og kjøre "umulius" på skolen (heldigvis siste dagen han var suspendert i dag) Var på et digert loppemarked i dag (de selger mest nye ting) og kjøpte en pakke svarte sokker (helt nye,selvsagt) til 2 dollar. For 13 par!! =o))
mayaya Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2007 Det var et varp ja :-) Jeg har vært mamma i 7 mndr, 7 timer og 37 minutter nå, og vet dere hva?? I dag krabba han!! *stolt*
Northernlights Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Åh,gratulerer med krabbedag! =o) Skulle feira med krabbemiddag ;o) huff...dårlig humor...
mayaya Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2007 Åååå... Skulle vært hjemme og på hytta... Krabesesong nå, er det ikke? Sitte på svaberget med nukokte krabbeklør og en hammer... Mmmmmm Vi plages med tenner også da, det er ikke fullt SÅ gøy. Våken ennå...Jaja.
Northernlights Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Her stpr ikke verden til påske..mannen vasker oppå ovnen! Han lagde middagen i dag,og jeg sa tidligere i kveld at det faktisk inngår opprydding når man lager mat. :-p Og nå vaskes det! =o) Viser bare at det aldri er for sent å lære bort nye triks til en gammel hund..hehe
mayaya Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. oktober 2007 Imponerende. Nå viser du bare ungene hvert sine rom å vaske også, og vips er helgevasken fiksa! :-)
Northernlights Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 Vi har skrevet liste for de to største som bor hjemme. Så de har da litt å finne på i helga ;o) Jeg startet dagen i dag med vasking av gang.Hundediarrè....æsj og fysj...
mayaya Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. oktober 2007 Uh, den tråden hadde jeg klart å fortrenge nå.... Hihi I går poopet mini på teppegulvet da :-p
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. oktober 2007 #14 Skrevet 27. oktober 2007 Eldste her også krabbet på 7 mnd dagen.. Og vet du.. Halvannen til 2 uker senere gikk han rundt møblene :-o Nå kan du glede deg til å bli svett i kanten ;-)
mayaya Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. oktober 2007 Ehhhhemmmm... Men ingen barn er like, vet du! :-p
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. oktober 2007 #16 Skrevet 27. oktober 2007 hehe.. vi får håpe det for din del ;-)
mayaya Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. oktober 2007 Nettopp! Men han må gjerne få den tanna han plages sånn med :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå