Gå til innhold

Kjære alle dere som spår :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de heldige som har blitt spådd av flere forskjellige, så jeg klager da ikke ;)

"Problemet" er bare at jeg har fått forskjellig svar fra alle sammen, angående når jeg blir gravid... Så det jeg "jakter" på er kanskje at noen ser det samme som noen...hehe...

Noen av dere som ser noe på meg...?

Venter i spenning ;)

Min dato er 23.09.81

MVH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde forresten vært litt moro om dere så hvordan jeg finner det ut også...symptomer... hehe :D

Skrevet

får opp januar/februar jeg....med en gutt...(vet ikke om d stemmer med noe av det andre du har fått høre...) du kommer nok bare til å vite d når du er gravid...

lykke til...

Skrevet

Tusen takk, stratosen, for at du så på meg, setter stor pris på det :)

Og duverden så spennende, for akkurat samme spådommen fikk jeg forleden fra kimbly :D:D:D:D:D:D:D:D

Så det blir spennende å se fremover nå, skal gi tilbakemelding om det stemmer ;)

Takk igjen :D

Skrevet

versågod...blir alltid så glad når jeg ser d samme som de "rutinerte" spåerene her...for jeg er relativt ny...

takk for at du tar deg tid til å svare og gi tilbakemeldinger...

Skrevet

Skulle bare mangle :) Synes det er viktig å vise at jeg setter pris på det dere gjør..Vet jo at det tar både energi og tid fra dere, og dere gjør det til og med gratis :D Må jo bare være koselig med litt tilbakemelding da :D

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...