Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 sitter her jeg.nyter at jeg nesten ikke har vondt.sett tv,kosa meg.stilt og godt =) Tenkte jeg skulle takke dere.for uten et spark bak,saa har ikke vi makta ta opp kampen mot div ang jentene.hatt moete denne uka.hvor logoped var med.han var topp.jeg fikk bekrefta det jeg har ment hele tia.at vi skal rette jentene hvis di ikke taler sin dialekt..andre har ment di skulle faa prate bokmaal..men,det mente han ikke var lurt.1-0 til oss. Han skal ta en utvidet test,saa skrive henvisning,for jentene skal ha egne pc'er! Prata med rektor,som plutselig har snudd.han mente at innen jul,har di en rolls roys hver =) helt plutselig var di enige!?! Har aa snakka med flere.saa vi skal be om henvisning til frambu.det maatte vi ha. Ser for meg at vi kanskje en dag faar vite eksakt hva di feiler.at jeg kan finne andre aa dele erfaringer med. Kanskje lese om det... Men,vi tar en ting av gangen.naa ser vi frem til at di kan faa laere seg det andre unger kan.aa surfe paa nett,spille,sende e post,osv. Blir noe det =) Har mange klemmer aa dele ut til dere,saa ta i mot her. *bamsemomseklem* Fra meg =) Aa,god natt ;o)
Plutseliten :) Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 God morgen Flott at det begynner å ordne seg for dere.Skulle bare mangle at skolen stiller opp med ressurser. Spennende med Frambu og hjelpen dere kan få der. Masse lykke til videre ) Sender en god klem til deg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Så flott å høre! Nå ble jeg glad på deres vegne - endelig litt støtte og oppbacking......skulle jo bare mangle, men godt at det tross alt skjer noe nå! Dette kommer forhåpentligvis til å gjøre en ny hverdag for dere alle!!! Og godt at du føler deg litt lettet fra smertene:-))
Maud Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Så fint at det finnes noen som tar tak i de oppgavene de burde ha tatt tak i for lenge siden. En PC vil forhåpentligvis gjøre hverdagen lettere både for jentene og dere. En henvisning til Frambu og ytterligere utredning med tanke på en diagnose blir også bra. Ikke fordi en diagnose vil "helbrede" dem, men fordi dere da får klarere svar på hva de trenger, hvordan dere best kan hjelpe dem og fordi dere kanskje kommer i kontakt med andre i samme situasjon. Hurra for dere som klarte å rope litt mer om hjelp og fordi dere nå får noe av den hjelpen dere har krav på :-D
Karomamma Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Så bra!!! Godt at du kan ha slike dager av og til, det fortjener du! Krysser fingrene for at tvillingene endelig får hjelp!! Jeg heier fortsatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå