*Belle* Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Har termin i dag 27. okt! Men termin ble flyttet en uke på ul. Mens-termin er ikke før neste helg så jeg har egentlig ikke tro på at det skjer noe før da. Noen som har erfaring med hvilken termin som stemmer best? Gjerne i tilfeller hvor den ble endret på ul til å være tidligere, slik som med meg.
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Var nærmest menstermin med nr.1 og nærmest UL termin med nr.2, men i begge tilfeller var Ul termin senere.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Har opplevd begge deler jeg. Første var nærmest menstermin, andre var nærmest UL-termin. Begge ganger gikk jeg over både mens- og UL-termin
~sjiraff~ Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Her stemte menstermin. Snuppa kom 10 dager før ULtermin men klart på overtid iflg jordmor som tok imot. Hun ble da født 6 dager over menstermin. Denne gangen skiller bare en dag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå