Northernlights Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Datteren min gjorde ferdig oppgaven torsdag kveld, og jeg leste gjennom alt. Hun hadde lagt ved et par setninger om at hun kanskje tenkte kun MM,og at da sparte hun en god del penger. Jeg sa at hun godt kunne skrive mer enn det, og hun endte opp med 1,5 A 4 ark med informasjon hun fant på nettet om godene fra mm. Hun kunne skrive at de ca.1200 dollarene hun da sparte ved kun å amme,ville bli satt inn som College fund for babyen. Hun tok med langtidsvirkningen både for mor og barn. og gjorde en skikkelig god jobb til slutt. Hun fant ut at det var dyrt med baby =o) Nå gjenstår det bare å se hva læreren sier ;O)
Expat Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Stilig, altså! Håper hun får en A+!!! Ja baby er dyrt! Og mme er sinnsykt dyrt i USA, har jeg sett!! I tyskland (og norge) var det ikke dyrt i det hele tatt... Ikke at jeg brukte så mye da, men.
Northernlights Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Ja,håper det blir bra karakter. Burde bli ekstra poeng for å ta med begge mulighetene, og domkumentere hele opplegget. Hun tok med WHO`s anbefalinger også ;o) De kunne kun velge formula på flaske, ferdig blandet. Og det er iallefall styggdyrt. Jeg både ammet og brukte mme på nummer 5,fordi jeg hadde problemer med pumping på jobben (jobbet fulltid fra han var 3 mnd...uff!) =o/ Og det var fælt dyrt. Pumpet det jeg kunne når jeg kunne, og sendte mm med til dagmamman, men det var ikke noen god situasjon. Ikke rart jeg har valgt være hjemme ei stund til med minstemann.Utbrent etter nattskift de siste 4 årene,og ut i jobb da han var bare ti uker gml.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Ååå, nå er vi spent.. Hold oss oppdatert ang. lærerens respons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå