Gå til innhold

uff... får ikke sove...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har er sammen med en mann, han har et barn og vi har et sammen.

Så ble det at han skulle reise bort med jobben(byggebransjen) til nabobyen, på en sånn bli-kjent-fest for de gutta og sekretøsen der. Dette skulle skje i kveld, og jeg er hjemme med de to barna. Han har ikke ringt, og ikke svart på melding, tar ikke tlf. Men plutselig ringer mob nå halv 2 på natta. Jeg hører trasking og et kvinnfolk som prater, men ingen menn. Jeg ringer opp, men ikke svar, ringer et par ganger til, så sender jeg en melding og spør hvorfor han ikke svarer. Etter dette er tlf blitt avslått. Og jeg ligger her med en kjempekvalm, uggen følelse i mage. Får ikke sove!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han er den veldig utadvendte typen, veldig oppsøkende og pratsom.

Kan ikke for alle de tankene man får...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... ikke rart du ikke får sove!

Jeg fikk overraskende besøk i natt jeg. Min kjære som jobber vekke og ikke skulle komme hjem før tirsdag banka plutselig på vinduet på soverommet, kan tro jeg ble overrasket!

Men han var her i jobb sammenheng da, så kommer ikke hjem før mandag, men måtte bare innom å si hei:) Så nå får ikke jeg sove...

Håper den uggene følelsen din ikke stemmer...

Skrevet

Oida,skjønner du ahr en ekkel følelse...

Men det kan jo hende han sover sin søteste søvn?

Må ikke tenke det aller aller verste...

Skrevet

nei, du har rett.... tror jeg må la fornuften vinne over følelsene........ skal prøve å sove nå. finner vel ut av det i morgen håper jeg.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...