Gå til innhold

Jeg blir gal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har er sammen med en mann, han har et barn og vi har et sammen.

Så ble det at han skulle reise bort med jobben(byggebransjen) til nabobyen, på en sånn bli-kjent-fest for de gutta og sekretøsen der. Dette skulle skje i kveld, og jeg er hjemme med de to barna. Han har ikke ringt, og ikke svart på melding, tar ikke tlf. Men plutselig ringer mob nå halv 2 på natta. Jeg hører trasking og et kvinnfolk som prater, men ingen menn. Jeg ringer opp, men ikke svar, ringer et par ganger til, så sender jeg en melding og spør hvorfor han ikke svarer. Etter dette er tlf blitt avslått. Og jeg ligger her med en kjempekvalm, uggen følelse i mage. Får ikke sove!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han er den veldig utadvendte typen, veldig oppsøkende og pratsom. Har ikke vært utro før, men nå klarer jeg bare ikke å tenke! Må bare få det ut!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg er ute med jobb eller venner. Om man f.eks er ute og spiser middag, synes jeg det er direkte uhøflig å la telefonen forstyrre. Men så begrenser det seg jo oftest til en middag og kanskje et par glass vin, stort sett. Og da synes jeg ærlig talt at mannen kan klare det som er på hjemmebane selv, som jeg gjør når han er ute.

Om du ringer og sender meldinger hele tiden, ville nok jeg ha sett på det som mas. Og en del mannfolk reagerer da med trass, eller rett og slett ved å ignorere masingen. Og det at telefonen blir slått av, kan jo rett og slett være at batteriet er tomt. Eller at han er utenfor dekningsområde. Eller rett og slett at han synes du maser for mye. (Nå sier ikke jeg at hans reaksjon er riktig eller akseptabel, det får være opp til deg å avgjøre.

Du har tydeligvis bestemt deg for at sekretæren er en tøs, og da går jeg utfra at det er henne du misstenker? Og siden du misstenker henne, går jeg utfra at pratingen du hørte var flørtende? Jeg har selv hatt en telefon som ringde i tide og utide, når jeg glemte å sette på tastelås. Og i fall han skulle ha gjort noe galt, så har du jo fått en gylden anledning til å stille spørsmål til hva som foregikk. Og har han noen svin på skogen, vil han nok bli veldig paff når du konfronterer han med spaserturen.

Håper på det beste. Og lykke til med å prate med mannen i dag.

Skrevet

Jeg får inntrykk av at du har et problem i utgangspunktet med at mannen din skulle ut, da sekretæren også skulle være med. Har han gjort noe mot deg tidligere som burde tilsi at han ikke er til å stole på ?

Enig med Synnøve F at det kan være flere årsaker; har selv en mann som er meget sein med å svare på meldinger, ringe han hvis han er ute gidder jeg ikke ta med bryderiet med og sender kun én tekstmelding om det er noe jeg lurer på fordi jeg ikke vil oppfattes som masete.

Mannen din har nok fått med seg alle dine meldinger og tapte anrop, og hadde tydeligvis glemt å ha på tastelås da mobilen ringte deg fra lommen hans. Telefonen kunne i ettertid ha blitt slått av med vilje, eller vært fri for strøm. Om du har grunn for å være usikker på han, må du kjenne etter på selv. Håper du har fått snakket ut med han om dette i dag.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...