Gå til innhold

Ett barns politikken i Kina....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1108646.ab

Uff, så tragisk. Å vite man egentlig var født - selv om foreldrene ønsket en død ...:((

Vet ikke om noen her har lest disse biografene om denne "ett barns politkken" der nede....

Det har jeg, og synes det er sååå grusomt å vite hvordan disse små jente babyene blir behandlet....selv den dag i dag...::((((

Det var slik i Norge og, tro det eller ei, men det ble forbudt for en tusen tids års tiden.,... gudskjelov!!

Å tenke på at dette skjer i år 2007 ( vet at linken ikke svarer til dagens år :) , er bare helt forferdelig.

Det er nok de ferreste man hører om.

Boken jeg leste, har jeg desverre pakket ned, men tror den het noe slik som" bare et barn" eller noe.... Der stod det en masse tragiske skjebner, som disse jentebabyene blir utsatt for....:(

Vanskelig å forestille seg i grunn men...:(

får helt vondt inni meg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Het vel sikkert Bare en datter, av Chi Ann eller noe...den er trist ja..Ville Svaner og...

Tragisk er d...

Skrevet

Takk;)

"bare en datter" het den ja... husker nå, - av Chi Ann - ligner kjent.... ;)Forferdelige beskrivelser ;((

Ville svaner har jeg ikke lest..... (ikke enda)

Skrevet

Bare hyggelig..har lest den boken mange ganger...

husker d gikk en dokumentar på tv her for noen år siden som het Dødens rom el noe lignende...handlet om barnehjem fulle av jenter og utviklingshemmede barn grunnet etbarnspolitikken...de hadde d skikkelig fælt der...d var grusomt å se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...