TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 måtte på do en tur, da jeg tøket meg kom det en masse slim med bitte litt rødbrunt farge... ikke mye.. men mest slim... Noen som har peiling?? tror jeg er rundt 8-9 uker på vei...
☆:*´¨`*snuppa*´¨`*:☆ Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg blødde også på akkurat samme tidspunkt som deg, men det var ingenting farlig. Er nå 24+1 på vei og har det kjmpefint:) Står i en stor babybok jeg har kjøpt(svangerskapet uke for uke av Lesley Regan, fikk den anbefalt av jordmor) at blødninger i uke 7-9 vanligvis ikke er spontanabort. Står også at når du er 8 uker eller mer på vei har du mellom 96-97% sjanse for å komme hjem med en baby, etter 12 uker er det 1-2% som aborterer og etter uke 24 er det kun i ytterst sjeldne og tragiske tifeller at noe går galt. Går nok så greit skal du se. Ta og ring til legevakten hvis du er redd, men de kommer sannsynligvis til å bare be deg ta det med ro hvis blødningen har stoppet og det var så lite. Det gjorde de med meg. lykke til. Alt er nok bra.
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg hadde det i sist sv.skap..legen mente det var pga økt blodgjenomstrømming og at en er veldig "skjør" der nede i sv.skapet,om du skjønner. Siden blodet var av rødbrun farge er det ikke ferskt,men kan ha vært en liten rift f.eks i forbindelse med samleie,som da har samla seg opp og har nå blitt utsøtt. Slim er også utflod,økt utflod i sv.skapet er jo ikke uvanlig. Ring å hør med legen din på mandag du,så kan du få proffe svar:-)
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Det er nok frøet som festa seg=)))
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2007 TUSEN TUSEN TAKK FOR SVAR ALLE SAMMEN! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere bim damer.... Har nesten ikke sovet inatt fordi jeg har vært bekymret og småkvalm. Det var heldigvis bare den ENE gangen jeg gikk på toalettet at det var slim og litt blod... Men nå er det ikke mer... Har bare en del mensen murringer og litt stikking i underlivet... Tror jeg kjenner spark også, så jeg lurer på om jeg er litt lenger på vei enn det jeg tror :) Skal på UL den 09.11 og finne terminen min ettersom jeg ikke har hatt mens siden jeg gikk gravid med hu på 19 mnd. Jeg sier igjen tusen tusen takk for svar... Glad i dere BIM damer :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå