Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 en liten 500lapp for en termopose! den har t.o.m hull til 5-punktssele. kan brukes med lammeskinn i bunn og den holder godt på varmen i minusgrader!!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Er det du som har laget dem eller...????
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 nix! jeg så annonsen i ukebladet hjemmet her om dagen og syns de så så gode ut! haha.. jeg kan ikke sy i en knappe en gang jeg;) ville bare tipse om det. er jo ikke alle som har råd til en odenwalder dunpose;)
~\/ero~ Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 jeg har en sånn, og er veldig fornøyd med den. Gutten min har det godt oppi der han. Men når det blir ekstra kaldt ute kan det nok være lurt å legge et teppe e.l inni. Fin størrelse på den er det også. Trenger liksom ikke så stor bag for å få plass i vogna
FuriLaks Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Takk for tipset, de så jo kjempeålreite ut! Til en veldig overkommelig pris da gitt:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 oi! takk for tips. disse så jo dritbra ut!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 De har noen likedann på alexi.no jeg kjøpte de på alexi, de er i grunnen veldig like, men det solg at jeg valgte den på alexi var at denne var det antiskli på slik at posen sitter der den skal.
Grorüd.. Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 Fikk min going pose i dag. Suuper fornøyd, og den var kjempe billig
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har den posen, kjøpte den for et par mnd siden. Den er veldig god! kjempe fornøyd med den! Bruker den nå, og når vi kommer langt ned på minus så bruker jeg voksi posen. Snuppen sover ute i going posen nå ( +9, men veldig surt) i bare body og strømpebukse, lue og hals også da, og er da good og varm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå