Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 jeg blir så fortvila... typen min er så vanskelig! han sier jeg er overbeskyttende og hysterisk når det gjelder småen... det er irriterende å måtte lure seg rundt å lage nye flasker med mat i, og bytte de ut med de han fikser når de er i vannbad fordi den han ordner er det fortsatt rester i...den er skitten!! nytter ikke å diskutere for da blir han sur... og jeg er alt for hysterisk som ikke vil ha barnet mitt på overnatting i en alder av 2 mnd. for å fære på fylla! jeg vet han prøver og gjør så godt han kan... men blir så sliten av å alltid måtte "diskutere" om sånt... måtte bare få det ut...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 hei!! Jeg syns det er dumt at en må krangle over slike småting, hvis jeg var deg hadde jeg tatt innersvingen på typen din og tatt han med til helsesøster når du skal på kontroll med den lille. Så gjør du deg veldig dum og spør helsesøster om det er greit å gi melk av en flaske som ikke er rengjort etter sist måltid, fordi dere er uenige i det. Jeg vil tro helsesøster vil gi et klart svar....hehe...og viss du tør så ta den helt ut så spør om hun syns d er greit å ha barnet på overnatting for selv å fære på fylla....vil tro hun vil være ganske klar på det og.....spørs om typen din vil være blid på deg etterpå, men da har han ikke noe han burde sagt, syns jeg....; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå