monyh Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Skal på shopping i morgen, og tenkte jeg skulle kjøpe meg et produkt mot kviser, men hva? Noen som har erfaringer? Er hardt rammet og så sinnsykt sliten, det blir bare mer og mer. Klør meg ihjel snart. Både rygg, bryst,rompe,lår og ansikt er "angrepet". Trenger SÅRT noe som kan funke. Tenkte jeg skulle prøve litt selv,men kommer til og dra til legen hvis det ikke blir bedre. Føler meg så ekkel. På forhånd takk:=)
beibiboom Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 matis har en gele mot kviser som er utrolig bra! kosterlitt (ca 500 kr), mn er verdt det! Den tørker ut uen at du blir helt flassete. jeg har funnet ur at den funker enda bedre om jeg tar på et tynt lag to-tre ganger i døgnet,så nå når jeg likevel er oppe minst en gang om natten smører jeg på et lag i samme slengen;) fåes kjøp på hudpleiesalong forresten. billigere er det på the body shop. der kandu kjøpe tea tree gele til rundt hundringsen:-)
Guttemamman:-) Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Basiron(tror det heter det) fås kjøpt reseptfritt på apotek...Hjalp meg i ansiktet. Jeg er også plaget med ryggen...der har jeg ikke prøvd dette. Ulempen er nemlig at det avfarger tekstiler og vil ikke ødelegge klærne mine! Så kom gjerne med tips!!!
beibiboom Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 blir du ikke veldig tørr av basiron? jeg synes ikke den var noe særlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå