¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Har en liten gutt på 11 daga som spis ca hver 2. time...kan strekke seg til hver 3. på natta.....er ikkje det fryktelig ofte?? Noen andre med babyer som spiser så ofte? Kan legge til at han var 3264 ved fødsel. Han spiser også mme, siden æ ikkje har nok melk til å amme(han får pupp av og til) På forhånd takk for svar=))
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Hvor lenge dier han om gangen da? Jeg kan ikke si at 2 timer er ofte for en såpass liten baby...min dier i alle fall hele tida, og hun er 5 uker nå, men problemet her er at hun koser seg ved puppen, og kosesuger derfor mye i stedet for å innta mat før hun sovner. Bruker du flaske eller hjelpebryst når du gir mme?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Døh...glemte jo det viktigste: Gratulerer med gutten!
VinterSol+2 Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 neida. er mange babyer som spiser oftere. husk at de ikke får i seg så mye av gangen, ettersom magesekken er så liten. og babyer har forskjellig forbrenning akkurat som voksne. du skal se at intervallene mellom måltidene blir lengre etterhvert som han blir eldre og magesekken vokser. men dersom han får en del flaske, kan det også være at han ikke er sulten, bare har et stort sugebehov? prøvd med smokk? høres ut som en sunn og fin gutt, syns jeg:) gratulerer!
lillegull:) Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 er nok helt vanlig:) det gjorde min også de første tre ukene:) nå er han 2,5 mnd og spiser alt fra hver tredje time til hver 5 time.. kommer an på også kan det være kosen også.. de trenger jo mye nærhet.. og det føles trygt ved puppen til mamma:) koselig da..hihi.. gratulerer forressten..
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2007 Takk, hehe! Han får flaske (ka e forresten hjelpebryst...?). Men når han puppe, så er det nok mest bare kos, for han kan bli sulten igjen en halvtime etter amming..... Håpe han ikkje fortsette dette spisemønsteret lenge......=))
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Dette er hjelpebryst: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=41 Kanskje det hjelper til å øke melkeproduksjonen din.
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2007 Tusen, tusen takk for svar! Ja, sugebehovet hans er det virkelig ingenting i veien med! Han både puppe, tar flaske og smokk...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå