Gå til innhold

vi harframovervendt bilstol..er vi dlige forledre da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

får på en måte det inntrykket her inne..spes på skravle:O

altså vi kunne godt ha hatt bakovervendt men vi har ikke plass i bilen:(

har ganske liten bil og ikke har vi råd til å kjøpe ny heller..

(vi låner bare den vi har)

er vi virkelig så dårlige foreldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,fy skam dere.. neida.. vi har også fremovervendt.. det er så trangt mellom bak og forsete at vi kan rett og slett ike ha et bakovervendt. enkelt og greit. og man skal nå ikke høre på alt som blir sagt her inne.. mange sier nå en ting kun får å imponere.. man skal ikke dømmes før de valgene en tar.. og hadde det vært forbudt med forovervendte seter,så hadde de ikke vært i salg.

Skrevet

dere er jo ikke dårlige foreldre av den grunn:) er jo sikkerheten dette går på da.. er en grunn til at de bør sitte bakovervendt til de er tre år.. men de færreste har jo plass til det.. personlig hadde jeg ikke turt å ha setet forover, men spørs jo hvor gammel babyen er?? og dessuten før i tiden lå vi i bag i baksetet uten noe nett og ikke sele engeng.. ikke såå lenge siden heller.. jeg er 23 år. gjør det beste ut av det dere har:) det VIKTIGSTE er jo at dere har et trygt sete:)

Skrevet

Vi har ikke akkurat stor bil, men har plass til bakovervendt sete.. og d har vi fått plass til i andre små biler også.. må være veldig små biler dere har da???

Skrevet

kommer sikkert litt an på setet tenker jeg.. vi har graco m base og audi a4 stasjonsvogn.. har plass enn så lenge, men tror ikke han kommer til å sitte bakover til han er tre..

Skrevet

I disse tider med så mye fokus på sikkerhet synes jeg det er rart at de selger seter som er fremovervendt.. Men det kommer jo an på hvor gammel barnet er. Jeg skal ha min jente bakovervendt så lenge hun har plass. Nå er hun 9 mnd.

Skrevet

Ja, INNMARI! ;) Neida, sånn er det - har man ikke plass så har man ikke plass. Men kan hende det er greit å tenke på ny/brukt bil der man har plass, for om uhellet mot formodning (bank i bordet) skulle være ute, så er det jo greit å tenke på at man ikke kunne gjort ting annerledes, ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...